De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ach...in een volgend leven lach je er om!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
of nog hoger als je wa voltage mod gaat doen, en er echt gaat aan "foefelen"...
ik heb door simpel de fsb te verhogen tot op 900 geraakt....
en meer hoeft voor mij niet
Duncan
Verwijderd
op een k7t pro 2a retestabiel!!!
wel even de L7 bruggen even allemaal inkleuren want dan is de voltage ht hoogst!
dus gewoon proberen.
Dat moederbord heb ik ook, en is alleen mee over te klokken d.m.v. fbsOp woensdag 02 mei 2001 12:26 schreef Viper3.5 het volgende:
Ik heb een duron 800 Mhz. Met een cooler voor processors tot 1,2 Gigaherts. Kan ik dit systeem makkelijk overclocken. Het moederbord is een Gigabyte GA-7IXE4
- AMD 751/756 AGP set
- 200 Mhz Socket A CPU
Op de achterkant van de doos staat ook tevens dat ik een programma EasyTune 3 kan gebruiken. Wat voor programma is dit en waar kan ik het vinden?
Thanx Viper
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
, maar je kunt toch gewoon die L1 bruggen ? of geld dat alleen voor de duron 700 ?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
dat mobo heb ik ook gehad !! gaat alleen met fsb-switches op het mobo ! (blauw)Op woensdag 02 mei 2001 12:26 schreef Viper3.5 het volgende:
Ik heb een duron 800 Mhz. Met een cooler voor processors tot 1,2 Gigaherts. Kan ik dit systeem makkelijk overclocken. Het moederbord is een Gigabyte GA-7IXE4
- AMD 751/756 AGP set
- 200 Mhz Socket A CPU
Op de achterkant van de doos staat ook tevens dat ik een programma EasyTune 3 kan gebruiken. Wat voor programma is dit en waar kan ik het vinden?
Thanx Viper
ik krijg mijn duron600 toen maximaal op 690 (fsb=115mhz)
dat easytune werkt niet met dat mobo ! beetje raar waarom ze het dan op de achterkant zetten.....je kan wel proberen het programma te draaien maar je zal een melding krijgen dat je niet het goeie mobo hebt !! het staat trouwens op dat cd-tje dat je erbij hebt gekregen (groening cd-tje)
nahjah........bordje maar weg gedaan...klotemobo !
nahjah........bordje maar weg gedaan...klotemobo !
</quote>
Helemaal mee eens. Laatst moest ik voor een vriend van mij een PC bouwen met een klein budget, dus ik kocht voor hem een gigabyte bord. Pff, echt bagger. Sluit alles aan. Niks doet het, terug naar de zaak. Mobo was kapot, volgens de man in die zaak de northbridge, Hmm dat boeide mij toen, ik wilde die PC klaar hebben. Dus ik een nieuw bord mee. Deed het ook niet. Hmm, heb ik een ander budget Mobo voor uhm gekocht. Een QDI Kinetiz 7T...
Bedankt voor de hulp.
Viper.
heb ik dus ook gedaan met me duron 800 en die tuft nu lekker op 1 ghzOp donderdag 03 mei 2001 12:08 schreef funkflex het volgende:
coll wil ik ook doen met mijn ieuwe
, maar je kunt toch gewoon die L1 bruggen ? of geld dat alleen voor de duron 700 ?