Toon posts:

[BC3] Is het dit waard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een Amd te kopen een AMD Athlon 700 met Asus A7v133 moederbord. Maar is het verschil tussen het onderstaant systeem (cellie 633) wel waard om voor een AMD 700 te investeren.... Is het echt zoveel sneller of kan ik beter de cellie houden...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:44

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Doen.... koop dan een Duron, die ken je nog een beetje opfokken. :P

Whatever.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 02 mei 2001 12:05 schreef assault het volgende:
Ik ben van plan een Amd te kopen een AMD Athlon 700 met Asus A7v133 moederbord. Maar is het verschil tussen het onderstaant systeem (cellie 633) wel waard om voor een AMD 700 te investeren.... Is het echt zoveel sneller of kan ik beter de cellie houden...
Mwah... Ik zou het niet doen... Niet dat AMD slecht is ofzo, maar die celly 633 van jou moet met een beetje goede koeling wel wat hoger kunnen, toch? Koop liever nieuw geheugen (nu het nog goedkoop is), daar heb je meer aan...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zou ik niet doen, ik ben van een Athlon classic 600 naar tb1000 gegaan, en super veel verschil heb ik niet gekregen. Die Celeron van jouw kan nog wel een tijd mee. Ik Denk dat met wat extra geheugen en een snelle HDD je een heel eind komt. Als je toch over wil op AMD, zou ik kijken voor een 1.0 of 1,1 GHz, anders zal je weinig verschil merken. (alleen met veel reken werk wel) (cad/cam/software render) dan merk je wel iets verschil.

Koop anders een Duron 800/850 die kan je zonder veel moeite naar 900/1000 klokken, dan heb je een heel erg leuk systeem staan.

Conculie NEE niet doen of hoger gaan. ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 12:37
Verkopen ze nog 700Mhz tbirds? Lijkt me sowieso dat jouw pc snel genoeg is, besteed je geld liever aan een vakantie ofzo.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou het ook niet doen. Maar als je het wil doen zou ik ten eerste een AOpen nemen en dan meteen minimaal 1 Ghz. Dan merk je wel het verschil. >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik zou het zonde vinden, duron is wel iets sneller maar je hebt het gewoon niet nodig. Blijf maar lekker met de systeem die je hebt.
Pagina: 1