[BC3] EPOX EP-8kta3+ kan hier ThermaltakeSuperorb op?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ben van plan een EP-8kta3+ mobo aan te schaffen:9. De Thermaltake SuperOrb cooler schijnt te roelen, deze wou ik er maar opzetten, maar schijnt nogal een bitch te zijn om deze op sommige mobo''s te zetten.
iemand ervaring hiermee?

(used the search, Luke.....)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 09:21

Xtremelead

powered by E-MU

Ik heb een 8kta3 met een chrome orb. beetje passen en meten maar het past wel. Als die superorb dezelfde diameter heeft moet het lukken.

let wel op je koor. eerst orb erop ''haken'' dan omhoogtrekken, laten zakken en vastklikken.

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• BC3 Victim
zit daar ook koelpasta bij,
en is die Orb van jouw ook van Thermaltake?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
KOOP GEEN SUPER ORB!!!!!!!!!!!!!
Als je je core naar de tering wilt helpen moet je vooral een super-orb kopen.
Ik ken al genoeg mensen die met de super-orb hun core naar de tering hebben geholpen.
Dit kan ik je adviseren:

Alpha 6035 heatsink
Koperen spacer
Fan adapter van 60mm naar 92mm
goede 92mm fan.

Dit koelt ZEKER beter als een super orb en het is ook een heel stuk beter voor de levensduur van je processor.

Verwijderd

Bovenstaande is ook een heel stuk duurder, als je je verstand er ff bij houdt gaat je core echt niet zomaar kapot.

edit : iets leesbaars van mijn zinnen gemaakt.

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 07:29
Mijn superorb heb ik precies twee dagen gehad. Wat een baggerding. Heb nu een Coolermaster en die doet zijn werk veel beter. Koelprut is ook echt nodig. Succes met je keuze

• BC3 Victim
die Super Orb kickt anders wel ff ass!!
zie http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=150

en een beetje voorzichtig erop zetten is toch niet zo moeilijk?

• BC3 Victim
Heb nu echt een supercooler op de CPU zitten
alleen het merk klinkt me nie echt bekend -->> neng tyi (natuurlijk made in taiwan) maar dat ding koelt wel ongelofelijk goed. Het is gewoon een immitatie fop38 maar werkt zeker net zo goed

Pagina: 1