De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Yup kan zeker, had ik ook met mijn oude 100 mhz geheugen.... Stack Memory Dump 11010100101001 kreeg ik steeds...
Nu met nieuwe infineon geen last meer van
Nu met nieuwe infineon geen last meer van
Verwijderd
Als je blauw scherm krijgt dan is je pc onstabiel, je zit te ver met het overclocken. Een beetje terug klokken.
Thanx, eens testen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is cas2 geheugen, mijn system loop zeer stabiel, maar het zijn die blauwe schermen. Memory dump enz....
Volgens mijn tests is de MB/s winst met het opvoeren van MHz groter dan van cas3 naar cas2 te gaan.
cas2 133 MHz: 305 MB/s
cas3 155 MHz: 350 MB/s
cas2 133 MHz: 305 MB/s
cas3 155 MHz: 350 MB/s
Als jullie es lezen?
Hij heeft al cas2 geheugen...
Maar een blauw scherm in win2k kan aan alles liggen.
Noteer het nummer dat bij de "STOP" error staat, en zoek dat op op de microsoft website...
Als je alleen een geheugen dump krijgt moet je es testen of het als je niet overklocked draait ook gebeurt...
Hij heeft al cas2 geheugen...
Maar een blauw scherm in win2k kan aan alles liggen.
Noteer het nummer dat bij de "STOP" error staat, en zoek dat op op de microsoft website...
Als je alleen een geheugen dump krijgt moet je es testen of het als je niet overklocked draait ook gebeurt...
Verwijderd
Hihi, dat heb je zo met meerdere foutmeldingS 
Zonder gekheid, blauwe schermen in w2k zijn meestal hardware problemen. Ik kan het nog sterker vertellen;
Men neme een TB 1000 Mhz. en installeer win2k. Loopt als een zonnetje. Klok vervolgens over naar 1200 Mhz, en niets anders dan blauwe schermen. Doe een herinstallatie op 1200 Mhz. en hij loopt als een zonnetje...:?
Heb hetzelfde gezien met Millenium, snap d''r geen snars van. Je zou bijna aan een overklok-beveiliging van Ome Bil gaan denken...
Zonder gekheid, blauwe schermen in w2k zijn meestal hardware problemen. Ik kan het nog sterker vertellen;
Men neme een TB 1000 Mhz. en installeer win2k. Loopt als een zonnetje. Klok vervolgens over naar 1200 Mhz, en niets anders dan blauwe schermen. Doe een herinstallatie op 1200 Mhz. en hij loopt als een zonnetje...:?
Heb hetzelfde gezien met Millenium, snap d''r geen snars van. Je zou bijna aan een overklok-beveiliging van Ome Bil gaan denken...
Verwijderd
:?Blauwe schermen, heb alleen 2x een Zwart scherm gehad met stop bovenaan.
BTW voor de rest super stabiel, misschien ook dankzij het msi mobo.
BTW voor de rest super stabiel, misschien ook dankzij het msi mobo.
Pagina: 1