[BC3] Aansluiten hardware op welke poort?

Pagina: 1
Acties:

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:58

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Ik heb een abitbe6-2 en daar zitten twee udma66 poorten op.Nu heb ik weleens gelezen dat mensen hun brander hierop hebben aangesloten.
Ze zeiden dan dat de brander minder cpucycles nodig heeft en zo het branden stabieler word.
Maar er staat in de manual van me moederbord dat het afgeraden word om dit de doen.

Nu weet ik dus niet af en wel of niet kan?

Life goes as it goes.

Verwijderd

ehmm, waar wilde je brander dan op aan sluiten? Op je parallele poort :+?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:04

Wildfire

Joy to the world!

Blijf ver uit de buurt van die UDMA-66 poorten! Ik heb zelf ook een BE6-2 en die poorten staan gelijk aan onheil.... :(

Ik wou een keer m''n HD erop aansluiten, resultaat: Windows snapte er niets meer van en m''n FAT ging overhoop... ;(

Wat betreft CD-writers: die ondersteunen geen UDMA-66, dus wat heb je eraan? Daarnaast, de handleiding raadt het ook af...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 15:25 schreef tineau het volgende:
ehmm, waar wilde je brander dan op aan sluiten? Op je parallele poort :+?
Er zal wel een High:rPoint controller op die plank zitten :)

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 17:41 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Er zal wel een High:rPoint controller op die plank zitten :)
p''cies, de enige echte fantastische ultramoderne Highpoint HPT366 :r
ik heb ook alles dr af gesmeten.

Verwijderd

harddisks hang je aan die UDMA 66 poorten en schijvenslikkers hang je aan die chipset-poorten.

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:58

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Op dinsdag 01 mei 2001 15:43 schreef Brian Dickens het volgende:
Blijf ver uit de buurt van die UDMA-66 poorten! Ik heb zelf ook een BE6-2 en die poorten staan gelijk aan onheil.... :(

Ik wou een keer m''n HD erop aansluiten, resultaat: Windows snapte er niets meer van en m''n FAT ging overhoop... ;(

Mijn HD hangt er wel aan en ik heb echt geen problemen.De HD moet wel udma66 ondersteunen.

Wat betreft CD-writers: die ondersteunen geen UDMA-66, dus wat heb je eraan? Daarnaast, de handleiding raadt het ook af...

Life goes as it goes.

Pagina: 1