Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
iemand?
JA JIJ!!!
beetje weinig info. Is je powerfan dan aangesloten op het mobo? (die van mij dus niet, ondanks de aansluiting). Heeft je powerfan wel een toerentellertje (dus 3 kabeltjes)?
Verwijderd
klopt.. powergedoe laat die niet zien... waarom weet ik niet
in linux gaat mijn HEX display flippuh!
normaal staat die op FF
bij linux verandert de code 100x pper seconde!
in linux gaat mijn HEX display flippuh!
normaal staat die op FF
bij linux verandert de code 100x pper seconde!
Oké, Cpu fan (Chrome Orb, 3 kabeltjes) aangesloten. Doet het goed.Op dinsdag 01 mei 2001 22:52 schreef DaManiac het volgende:
beetje weinig info.
Casefan (Coolermaster, 3 kabeltjes) aangesloten op Chassis fan aansluiting. Doet het ook.
Maar....Casefan (Coolermaster, 3 kabeltjes) aangesloten op Powerfan aansluiting draait wel, maar geeft geen toeten weer. Deze fan staat ook niet in de bios, itt de andere fans. Zowel in MBM 5 als in utilities van Epox wordt geen toerental aangegeven.
Zou íe kapot zijn?
Nog even iets: Fans verwisselt; maakt niet uit. PSU (Enermax, 3 kabeltjes) aangesloten, doet ook niets.
XL
JA JIJ!!!
Ik weet dat je hier niets aan hebt. Maar ik heb precies hetzelfde probleem op m''n 8KTA3.
zou het dan aan epox liggen? zijn ze allemaal zo?Op woensdag 02 mei 2001 11:33 schreef kravitz het volgende:
Ik weet dat je hier niets aan hebt. Maar ik heb precies hetzelfde probleem op m''n 8KTA3.
JA JIJ!!!
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Misschien dat mensen met een 8KTA3 bordje dit zouden willen laten weten?
zijn er nog tweakers die dit probleem herkennen? En zo ja, is er iets aan te doen?
JA JIJ!!!
Pagina: 1