De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Die waarschuwing is omdat het een PCI kaart is. Kun je gewoon egeren. Dat van meer videomem boeit ook niet. Bij sommige kaarten kun je ram bijsteken, maar dat is niet interessant.
Die serial is van een BIOS-string. Dat kan echt maar van 1 board zijn.
Zoek op alleen het laatste deel van de string. Dan zul je ws. 1 fabrikant krijgen.
Verwijderd
Daar optie viritueel geheugen zelf instellen en 2X de hoeveelheid van je interne RAM geheugen instellen, ( heb je 32 mb intern dan viritueel gehuegen op 64 mb)
Moet lukken, maar sandra is idd niet zo snugger af en toe.
Die meid lekker laten kletsen en gewoon lekker door computeren.
Wat betreft het MoBo: Ik had dus al gezocht op ''02071997C'', en krijg steeds de volgende 6 fabrikanten (Hier een voorbeeld van Wim''s page):
---
I430VX-02071997C-00: Houston Technologies or PcChips or Mastonic 5500 or Zida (tomato board) 5SVX or MG (Microgram) or Eurone matsonic ms-5010
---
En nu? Hoe kom ik er achter welke van de 6 het is?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
HlpDsk: bedankt voor het compliment
Verwijderd
You don''t know which one to choose ? Then take this advice: Go to all the companies websites and compare specs, pictures, manuals with your board. It is possible that some of the above models are the SAME board but I can''t garantuee you that a BIOS from another brand will work on your board.
The above BIOS numbers have bad BIOS encoding (it seems more like a date to me) so it''s not that simple to find the manufacturer.
These boards are real cheap so you''ll have to live with less support then a brand like e.g. Abit, Shuttle, Asus,...
</quotje>
Kijk eventueel gewoon op je mobo of er een naam opstaat die je kan vergelijken met 1 van die 6 types. Anders gewoon plaatjes gaan vergelijken.
Op het MoBo staat dus niks zoals ik al zei.
En zojuist heb ik de sites van de bewuste kandidaten bezocht, maar het model kan ik er niet vinden.
Ik geef het op