De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
is die 40-45c al in het begin, of pas als je hem een x aantal uren hebt lopen?
Als hij al een x aantal uren loopt.Op dinsdag 01 mei 2001 11:47 schreef Cutebritney het volgende:
is die 40-45c al in het begin, of pas als je hem een x aantal uren hebt lopen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
mijne duron 800@1070@2V wordt nooit warmer dan 45 graden...
met 1 casefan.. en ook een spire koeler..
dan is dit toch wel errug warm, niet?
ik heb verder geen casefans, zou dat het verschil maken?Op dinsdag 01 mei 2001 11:53 schreef Cutebritney het volgende:
mijne duron 800@1070@2V wordt nooit warmer dan 45 graden...
maakte bij mij bijna 10C verschilOp dinsdag 01 mei 2001 11:56 schreef monkel het volgende:
[..]
ik heb verder geen casefans, zou dat het verschil maken?
Ik heb een duron 700@805 (1,65v), maar deze wordt niet warmer, dan wanneer ik hem op 630 mhz zet (vreemd, niet?), verder, geeft het bios, en het mobo monitor programma bij het opstarten al een temperatuur van ongeveer 42 graden aan, die verder niet veel stijgt.
(note: het is een gigabyte 7-exi (of zo;)) moederbord
(note: het is een gigabyte 7-exi (of zo;)) moederbord
Bij mij loopt ie nu rond de 36 a 38 graden op 749,5Mhz, en daar blijft ie ook ongeveer op lopen...
Pagina: 1