[BC3] AT moederbord voor P II?

Pagina: 1
Acties:

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14
Weet iemand waar ik een AT moederbord voor een Pentium II/III (BX of ZX chipset dus) kan kopen? Ik heb de mij bekende 2e hands sites afgezocht en hier op t.net een ''gevraagd'' bij vraag en aanbod neer gezet.

Heeft iemand nog zo''n ding, of weet iemand een winkel die ze verkoopt?

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Die dingen bestaan toch helemaal niet?

Dacht dat alles voor de P2 ATX was...

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Ze zijn wel gemaakt maar zijn zeldzaam. Je zal mazzel moeten hebben om er nog eentje te vinden.

De beste keuze is misschien wel de Asus P2B-B. De AT variant van de klassieker P2B.

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 21:48
AT?

koop een goedkope ATX kast... en je kunt verder.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
voor fl 120,-- nieuw. Moet je het volgende nummer bellen 076-5205502.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 14:57
Die moederborden zijn er wel..

Alleen P2 (Slot1) is amper nog te krijgen,laat staan AT.

Meeste van die AT borden zijn echter A-merk meuk, voornamelijk BXcel of BXpro...oftwel, geen BX chipset, maar een gaar (sis oid) aftreksel hiervan.

Let hier dus ff op.. Of koop voor paar 10-tjes een ATX kast, heb je veeeeeel meer aan.
Pagina: 1