[BC3] problemen met duron 750 en MSI

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een PII 350 geupgrade naar MSI K7T PRO IIA gehad met duron 750 en allerlei video problemen gekregen, terug naar leverancier. Hij melde mij dat ik de koeler verkeerd gemonteerd had en gezegd dat dat mijn moederbord gekilled had. Onder garantie nieuw moederbord gekregen (alleen onderzoekskosten betaald) maar hij had geen PRO IIA liggen dus een K7T Turbo gekregen nu weer video problemen. allernieuwste VIA drivers en BIOS flashes geprobeerd, nu kan ik 2 minuten langer naar een AVI kijken maar dan hangt hij weer. Weet hier iemand of dit probleem te verhelpen is. Hij is niet overclocked of iets dergelijks. Alles is standaard. video kaart is V550 16Mb. Niet speciaal maar goed genoeg voor mijn eisen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:19
Waaraan denk je zelf dat het ligt?

Engineering

• BC3 Victim
hoe groot was die avi?

686B he :)

anyways..ik heb ook zo''n systeem (zie specs below) en ik heb geen enkele problemen met filmpjes enzo

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik vermoed dat de cpu niet goed is, maar heb nu ook geen vertrouwen meer in de grafische kaart. Deze deed het overigens wel goed in de PII-350 omgeving. Ik lees af en toe iets over de v550 die te warm wordt kan het zijn dat hij in de PII nog niet te warm werd en in de AMD 750 configuratie wel te warm wordt.

Overigens als hij blijft hangen dan heb ik wel vaak verticale groene streepjes boven in mijn scherm van +/- 1 cm. Daarom verdenk ik nu mijn grafische kaart.

• BC3 Victim
Overigens het gebeurt bij grote avi''s na een paar minuten en bij kleine avi''s als ik er een paar na elkaar afspeel. Ik kan het versnellen door te gaan schuiven in de tijdsbalk