[BC3] Wie geeft hier nog problems met RAID?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een epox 8KTA3+ en heb 2Hdd 30G dus er 60G van gemaakt, dus snelheidswinst maar als ik mijn pc afsluit en opnieuw aanleg herkent hij deze Hdd niet meer, Moet dan 10x resetten tot hij ze herkent. Een ander probleem was dat plots win2000 niet wilde optarten. Ik kreeg een blauw scherm??? Geeft iemand nog dat probleem? Of nog andere. :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
toen ik een nieuwe raid array ging bouwen, moest ik heel lang wachten voordat ie verder ging met booten, nadat ie IDE devices had detected.

gewoon lang wachten

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Da''s normaal. Duurt misschien wel 10 secs of zo.

Dat heb ik ook met m''n Highpoint-controller Onboard bij m''n KT7-RAID.

Kheb er maar 1 schijf aanhangen, maar toch.

Ik zit er niet mee .. hoevaak reboot je nou helemaal.

• BC3 Victim
hoevaak reboot je nou helemaal.

nooit :)