Toon posts:

[BC3] bios flash; prog:y; VAST

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ben in bezit van MSI K7T Turbo-R. Graag jullie hulp hierbij. Wat ik gedaan heb:
Opstartdiskette met awfl789 en w6330vsp.10g in de floppydrive en geherstart.
awfl789/f
w6330vsp.10g
save oude bios als "oudebios"
hij saved keurig oude bios!
Programming y/n: y
Het enige wat hij nu nog doet is het grijze gebiedje laten zien welke per hokje van kleur moet veranderen om de aktie te laten zien. in het laatste grijze hokje staat de cursor te knipperen. Verder GEEN aktie.
Met welk Nederlands, Duits, Belgisch of Chinees MSI-bios ik het ook probeer: Immer das Selbe!!!!! De pc start gewoon weer op (gelukkig) maar mijn bios is unflashable! Wie kan hier iets zinnigs over zeggen. Ik wil graag op 133 Mhz draaien op dit mobo, maar dan moet wel de multiplier omlaag. Ik heb heel wat artikel/reakties in the FS (Fantastic Search!) gebruikt, maar ik heb dit nergens gelezen.

• DaManiac
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:57
heb je bios update aanstaan in de bios?

Dat wil namelijk nog wel eens helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Hoi DaManiac,
bios update????? Heb intussen hele bios afgezocht. Niets gevonden van dien aard. Viruswarning is disabled (anders kun je windhoos niet installeren. Heb jij "bios update" in je bios staan? Onder welk kopje dan?

Verwijderd

Topicstarter
foutje (wrong button)

• DaManiac
hmm dunnow waar ie staat, maar op mijn mobotje kun je dat instellen in de bios (is wel een oldie (p2b))

• DaManiac
ff gekeken, staat bij mij onder Bios features

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, maar heb die luxe niet. Het verhaaltje komt op mij over als de install van w98 met je viruswarning aan. Alleen slaat je pc dan echt helemaal vast en hier staat nog verdekt een cursor te knipperen.

• DaManiac
windows niet installeren met viruswarning aan? geen problemen mee gehad, maar dat zal wel een mobokwaaltje zijn.

sorry, maar dan kan ik je ook niet verder helpen. (kan alleen je topic omhoog helpen :))

Verwijderd

Als je pc vastloopt tijdens een bios update, dan is je bios VERNEUKT.

Bij elke vorm van firmware updaten mag je pc absoluut niet vastlopen.
Pagina: 1