De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik zou voor de AMD gaan. P4 is nog te duur
JIk zou nog even wachten want de prijzen van AMD gaan sterk naar beneden.
Verder zou ik wat meer rams kopen.128 is wat minnetjes
JIk zou nog even wachten want de prijzen van AMD gaan sterk naar beneden.
Verder zou ik wat meer rams kopen.128 is wat minnetjes
Verwijderd
Komop zeg ... gebruik de search is!
Zulke topics zijn al 2133 keer voorbij gekomen.
Dan ff op je vraag. Ik zou voor de TBird gaan vanwege kwaliteit/prijsverhouding + een MSI mobo. En ik zou je Voodoo vervangen voor een Geforce2MX of een Radeon.
Suc6
Dan ff op je vraag. Ik zou voor de TBird gaan vanwege kwaliteit/prijsverhouding + een MSI mobo. En ik zou je Voodoo vervangen voor een Geforce2MX of een Radeon.
Suc6
En welke MSI mobo, er zijn er zoveel?
Alvast bedankt voor de reacties
Alvast bedankt voor de reacties
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
verkoop je mobo, proc en vidkaart (het ram alleeen als het pc100 is)Op maandag 30 april 2001 18:32 schreef flosjes het volgende:
Ik heb nu een Pentium III 500
Voodoo 3 3000 AGP
Soundblaster Live
128 ram
Nu wil ik een nieuwe processor en een nieuw moederbord, kan iemand me even een tip geven of ik een Pentium of een AMD moet pakken?
En of dat jullie een van bovenstaande dingen ook zullen vervangen?
Alvast bedankt.
koop hiervoor:
AMD TB 1330 mhz -->f600
MSI K7T TURBO -->f311
Noname GF2 GTS PRO --560
als je ram pc100 is, koop dan 256MB pc133 ram, is het al pc133 koop er dan nog 128MB bij
dan heb je pas echt een
ps, als je ook nog een nieuwe HD wilt, koop dan een IBM(zeeer snel)
dat je ze telt.
Intentionally left blank.
Pagina: 1