Ik las net op t.net dat AMD morgen al hun processor prijzen verlaagd. Is dit ook meteen merkbaar in Nederland of duurt dat nog een paar weken voordat hier die prijsverlagingen doorgevoerd worden. Ik was namelijk van plan om een 1Ghz processor te kopen maar als de prijzen met zoveel verlaagd worden kan ik makkelijk een 1.3Ghz kopen.
Verwijderd
Ik heb hier een dealer prijslijst (Quote) en daar hebbe ze een 1,33Ghz voor 505 gulden! (excl. BTW)
TB 1200 @ 200 mhz voor 488 op de pricewatch! En dat terwijl een andere toko um verkoopt voor bijna 1000 piek |:(|:(
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Over een maand moet je dat toch wel in de winkel merken 
* mr_fragle hoopt van wel
* mr_fragle hoopt van wel
And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
Da''s dan faxmailing wk18Op maandag 30 april 2001 12:46 schreef iefje het volgende:
Ik heb hier een dealer prijslijst (Quote) en daar hebbe ze een 1,33Ghz voor 505 gulden! (excl. BTW)
100,- ex naar beneden gegaan.
duurt wel een paar weken jah voordat het wordt doorgevoerd.
en dan hebbie ook nog dat sommige winkels het helemaal niet of niet zover doorvoeren

ken ook een winkel die verkoopt GEEN amd, echt helemaal pro pentium
en dan hebbie ook nog dat sommige winkels het helemaal niet of niet zover doorvoeren
Duurt nog wel ff, het gaan nl. om inkoops prijzen... De oude voorraad wordt eerst verkocht voor de oude prijs
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
Mag er toch wel vanuit gaan dat de pc winkels geen grote voorraden aanhouden met al deze prijsverlagingen.
Verwijderd
Een andere keer had AMD ook een prijsverlaging, zei iedereen dat duurt nog wel een paar weken, pats na 2 dagen waren alle AMD procs gedaald in prijs.
is het niet zo dat AMD gewoon de niet 266 fsb procs gaat dumpen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
check de pricewatch, alle amd procs zijn aan het zakken in prijs:):)
de procs van 1GHZ+ iig
de procs van 1GHZ+ iig
Yep Yep...Op maandag 30 april 2001 18:49 schreef Cutebritney het volgende:
check de pricewatch, alle amd procs zijn aan het zakken in prijs:):)
de procs van 1GHZ+ iig
1000 Ghz is nu 341 piek...
De 1300 kost nu 540 piek... Compleet absurde prijzen...
Kan nu echt niet wachten tot er 760 MP bordjes komen...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Die ken ik ook oa www.quibus.nlOp maandag 30 april 2001 14:35 schreef vinkie het volgende:
sjek naam topicstarter lol
Verwijderd
Dat valt wel mee met die voorraden... Ik stuurde gisteren een mailtje naar een van de winkels met de vraag naar AXIA cores.Op maandag 30 april 2001 15:50 schreef spok9 het volgende:
Duurt nog wel ff, het gaan nl. om inkoops prijzen... De oude voorraad wordt eerst verkocht voor de oude prijs
Dit was hun antwoord:
"wij kopen deze cpu''s per dag in."
Zo zullen meeste winkels ''t wel doen denk ik
Pagina: 1