Toon posts:

[BC3] Die pasta van SuperOrb???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een SuperOrb van Thermaltake gekocht voor m''n 1,2 AMD (266). Er zit van dat witte pasta bij. Is dit nu echt op de warmte beter te geleiden, of om de cooler op de processor te lijmen?
Kortom helpt deze witte pasta echt?

Verwijderd

Dit spul is om de warmte beter te geleiden tussen proc en cooler.
Is op siliconenbasis die niet hard wordt.

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

En niet te veel, het is om het kontakt tussen proc en cooler beter te maken (vlakker), dus geen centimeters (;)) dikke lagen, dat geleid alleen maar slechter.

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb ook een klein dropje gebruikt van dat spul wat bij mijn Super Orb kwam.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik heb het gebruikt als lijm op mijn 486. Gewoon een hele dikke rommel erop (halve zakje leeg >:)), dan de heatsink erop drukken en een beetje schuiven. Kan em amper nog los krijgen, omdat het zo vastzuigt. Beter koelen doet het dan niet, maar ik heb geen nokjes om een heatsink aan te klemmen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 30 april 2001 10:45 schreef _JGC_ het volgende:
Ik heb het gebruikt als lijm op mijn 486. Gewoon een hele dikke rommel erop (halve zakje leeg >:)), dan de heatsink erop drukken en een beetje schuiven. Kan em amper nog los krijgen, omdat het zo vastzuigt. Beter koelen doet het dan niet, maar ik heb geen nokjes om een heatsink aan te klemmen.
:)

Opzich werkt pasta wel, alleen verwacht geen grote verschillen (in temp. >> beter geleid >> koeler beter koelen).
Pagina: 1