Ik lees er nogal eens wat over maar kan nu nooit uitmaken of het enkel een hulpmiddel is om de core te beschermen, of dat het daadwerkelijk ook in temperatuur scheelt.
Wie kan me dat vertellen?
Wie kan me dat vertellen?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat vind ik ook wel leuk om te wetenOp maandag 30 april 2001 12:53 schreef Reind het volgende:
Waar haal je een copperspacer want das altijd makkelijk, En ik krijg woensdag m''n duron en heb geen zin om die binnen een paar minuten te slopen
And now the most interresting part of deze grot
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
staat ook in de pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch/14934Op maandag 30 april 2001 12:53 schreef Reind het volgende:
Waar haal je een copperspacer want das altijd makkelijk, En ik krijg woensdag m''n duron en heb geen zin om die binnen een paar minuten te slopen
yep...Op maandag 30 april 2001 15:04 schreef snnasss het volgende:
Maar in temperatuur scheelt het dus niets in de regel?
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)