De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
spacers zijn een leuk idee, maar ik hoor dat een hoop mensen de core gemolt hebben juist door die spacer(ook wel shim genoemt). Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, als ik die plaatjes van die dingen zie, zie ik niet in hoe je de core dan moet mollen.
afin neem de tijd en alles komt goed.
trouwens je celeron was origineel een 400, dus een cellie 1. Wees dan maar niet bang dat die duron zich niet zal bewijzen, das echt een akelig snel ding, dat in pure proc power, je cellie er 3x uitloopt(sisoft scores bijvoorbeeld)
Enne wat vinden jullie van m''n keuze MoBo -->> K7T Turbo van MSI
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
doordat de spacer te hoog is zodat de koeler de proc niet raakt misschien...spacers zijn een leuk idee, maar ik hoor dat een hoop mensen de core gemolt hebben juist door die spacer(ook wel shim genoemt). Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, als ik die plaatjes van die dingen zie, zie ik niet in hoe je de core dan moet mollen.
Verwijderd
En dan maar hopen dat het goed gaat
Verwijderd
Leg het mobo plat voor je op tafel, druk de cpu erin, smeer een warmtegeleidingspasta op de core. Haak nu het haakje aan de socket, en leg dan je HSF recht op de core, en draai deze zodat ie in de goede postitie ligt. zet nu het klemmetje vast, ervoor zorgend dat de heatsink op ze plek blijft. Kan haast nix mis gaan.
suc6 alvast.
O ja, wordt niet zenuwachtig als ''t niet gelijk lukt, anders gaat ''t zeker fout