tja voor zover ik weet zijn er niet echt trucs gewoon mobo erin douwen en over coolpasta btw TE veel is niet goed =)
Verwijderd
Oke uiteindelijk heb ik dan de ultieme kast gekocht. De alom beruchte zwarte Antec case en die roelt behoorlijk
(met dank aan Treb)
Anyway ik ga daar deze mobo bij kopen Epox 8KTA3+ en een athlon 1 gigje de rest van mijn oude compie gooi ik gewoon over. Maar ik loop wat uit dus ik kom to the point....;) Ik ben pretty newbie maar het inbouwen van een mobo zal wel lukken maar heeft iemand tips voor mij over het inbouwen van de proccesor en de cooler (coolermaster). Ik zit niet te wachten op 1 liter koelpasta over me mobo dus....;) Als iemand tips of trux voor me hebt dan heel erg graag
De cpu inbouwen vind ik het makkelijkst 
bruggetje omhoog
je legt je cpu op de goede manier in de socket, dit kan maar op 1 manier.
bruggetje omlaag,
iets koelpasta op en om de core, koeler erop en aansluiten, en klaar
bruggetje omhoog
je legt je cpu op de goede manier in de socket, dit kan maar op 1 manier.
bruggetje omlaag,
iets koelpasta op en om de core, koeler erop en aansluiten, en klaar
nou het spreekt allemaal voorzich maar er zijn mensen die met hun superorb de core van hun processor kunnen mollen, ik heb er al meerdere gemonteerd en allemaal doen ze het nog (meerdere is min. 3 per week)
en vergeet het stekkertje niet van je koeler en de power kabeltjes en je reset en je led en alles verder veel succes
en vergeet het stekkertje niet van je koeler en de power kabeltjes en je reset en je led en alles verder veel succes
Geld dat alleen voor die coolerOp zondag 29 april 2001 21:09 schreef juanp het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voor coolers in het algemeen gold
laat ff weten
BVD
And now the most interresting part of deze grot
SuccesOp zondag 29 april 2001 21:10 schreef TylerD het volgende:
Oke dan .... ik ga effe checken tnx
Verwijderd
Forceer vooral niets. Dat is taboe. Het moet allemaal lekker soepel gaan. Die core kan je met elke cooler afbreken. Voorzichtig dus
wat wil je weten dan ??Op zondag 29 april 2001 21:11 schreef mr_fragle het volgende:
[..]
Geld dat alleen voor die cooler
Ik dacht dat het voor coolers in het algemeen gold
laat ff weten
BVD
over die cooler dat kan bij meerdere coolers gebeuren lees ik ja maar vooral bij die orb''s mij is het nog niet gelukt er een te verprutsen met wat voor cooler dan ook maar als het fout gaat en ik zie wat er dan fout gaat laat ik het weten
Mijn Super Orb moest ik behoorlijk hard aandrukken, voordat ik ''m vast kon haken. Echter, door meteen de koeler recht op de cpu core te zetten en dan pas langzaam druk op de core te gaan zetten, ging het verder probleemloos bij mij.
Mijn spire cooler was ook geen probleem met monteren, alleen dat ding eraf halen is een ander verhaal, dan moet je toch echt ff je spieren gebruiken
Pagina: 1