[BC3] Wat voor kast voor abit kt7a (voeding???)

Pagina: 1
Acties:

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een nieuwe kast kopen voor m''n peeceetje, maar ik heb gehoort dat je voor een systeem met een abit kt7a kunt volstaan met 250 watt voeding. Is dit nu bullshit of niet?

Alvast bedankt

Verwijderd

300 W

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Topicstarter
Bedankt.

Vet logo trouwens: Deftones

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Een 250 Watt voeding is zeker wel genoeg, maar een 300 Watter is aan te raden. Zeker als je zware/veel koelers en harde schijven wilt installeren. Maar 300 Watt is dus geen vereiste!

• _JGC_
  • Nu online
Standaardkastje van norrod, scherp geprijst, evenscherpe randjes...

Verder standaard een 300W voeding, maar werkt gewoon perfect met Abit KT7A + Duron 800 @ 7x134 of een MSI K7TPro2A + Duron 700 @ 9x107

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb zelf ANTEC SX830EC kast lekker ruim en is standaard met 2 ventilatoren in de achterwand plus plaats voor 2 ventilatoren aan de voorwand, de voorwand is trouwens ook flink open !
De voeding is 300W.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op zondag 29 april 2001 22:46 schreef Wheely het volgende:
Ik heb zelf ANTEC SX830EC kast lekker ruim en is standaard met 2 ventilatoren in de achterwand plus plaats voor 2 ventilatoren aan de voorwand, de voorwand is trouwens ook flink open !
De voeding is 300W.
Bah, neeem dan gewoon een SX1030B: ZWART

P.S. Deftones + NOFX zijn vette bands :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 22:46 schreef Wheely het volgende:
De voeding is 300W.
Sluit me hier bij aan! Mijn casetemp. ging 15C naar beneden. Kast is niet zo mooi maar veel praktischer ben ik ze nog niet tegen gekomen.

Voeding behoort tot de beste, volgens Anand dan...

Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/830_small.jpg

Verwijderd

Toch voor een 300watter gaan.

• BC3 Victim
Krijg ik veel narigheid dan met een 235 watt voeding? Heb er nie zoveel aan hangen qua harde schijven e.d (heb namelijk een duron met msi k7t turbo besteld)

• Milly
  • Niet online
Op dinsdag 01 mei 2001 00:14 schreef Reind het volgende:
Krijg ik veel narigheid dan met een 235 watt voeding?
Heb zelf een tijdje met een 235 Watt voeding gewerkt met onderstaande config, en dat werkte oke. Na upgrade naar 300 Watt was het systeem alleen wel stabieler op hogere snelheden.

Verwijderd

ik heb nu een inwin 250W ding.. ik ga binnenkort een 430W Enermax kopen.. :)

250 trekt het niet meer... leuk he .... casemodden... :)

Verwijderd

Hai,

Ik zou je deze kast aanraden en bij die gozer ook bestellen. We hebben er hier 3 draaien met 3 fans achter en 1 fan voor de hd''s.... Pc''s blijven lekker koel en die gozer die ze verkoppt is een toffe peer. Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/130795.

Groet.. MAFKIKKER >:)
Pagina: 1