[BC3] DDR/SDRAM

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
All,

In de manual van mijn mobo staat ''t volgende:

"IMPORTANT! DO NOT mix DDR and SDR SDRAMs. Mixing DDR and SDR SDRAMs may damage the DDR modules!"

Hoe moet ik dit nu interpreteren?

Dat je niet een SDR bankje in een DDR slot moet douwen (duh!) of dat mijn mobo niet tegelijk DDR én SDR bankjes ondersteund?

:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Dat is als je bijv. in 1 slot ddr-ram hebt zitten en in een ander slot sdram hebt zitten dan krijg je fouten met bios en dat soort dingen.....

Maar dat lijkt me logisch toch?????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Logisch?!?!

Ik dacht er verdomme aan om DDR er bij te steken ipv SDRAM ook nog te moeten vervangen! :(

Dus bv: 1x256MD SDRAM + 2x128MB DDR

Dat zullen nu dan alleen nog maar DDR modules moeten worden die er straks ingaan.

Shit, ik ben toch zeker de Amersfoortse niet!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:01
Ik kan je alleen maar wijzen op het woord "may" --- Het kan dus wel...

Eigen risico dus

• BC3 Victim
Dan maar extra geld uitgeven voor alleen maar DDR geheugen.

Ik heb geen zin om een nieuw mobo aan te schaffen als ''t misgaat...

Verwijderd

Volgens mij kan het gewoon niet, en staat dat daar als disclaimer voor mensen die het toch hebben gedaan en van Asus vergoeding eisen omdat hun reepje DDR kapot is gaan.

Oftewel: Als je het doet werkt het zowiezo niet, en MISSCHIEN zou je reepje DDR zelfs kapot gaan.
Pagina: 1