Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
als de celeron ppga is (en dat issie) moet je kijken of je adapter ook fcpga cpu''s aankan.
Ik heb een s370-133 (dus voor nieuwe celly''s en p3''s) als je die hebt (liefst met voltage regulators) kun je er ook een p3 opzetten.
Als je een s370 hebt die geen 133 mhz aankan heb je de verkeerde.
Ik heb een s370-133 (dus voor nieuwe celly''s en p3''s) als je die hebt (liefst met voltage regulators) kun je er ook een p3 opzetten.
Als je een s370 hebt die geen 133 mhz aankan heb je de verkeerde.
ik zal ff de 2 plaatjes inscannen
dan kun je het verschil zo zien
dan kun je het verschil zo zien
sorry, nog geen drivers voor de scanner onder win2k!!!
dan zal ik het verschil proberen uit te leggen.
de s370-133 heeft links naast de socket een chip zitten en rechtsboven zitten jumpers om het voltage in te stellen (blauw) Ook zit er een jumper om in te stellen of het celly of coppermine is.
de s370-DL of s370-L hebben geen jumpers rechtsbovenin en geen chip links naast de socket. Op de plaats van de jumpers zie je waarschijnlijk wel soldeerpunten (omdat het uit dezelfde productielijn komt)
zie ook hier: http://www.stsi.com/Merchant2/merchant.mv?Store_Code=STSI&Screen=PROD&Category_Code=CPU+Converters&Product_Code=S370-133
dan zal ik het verschil proberen uit te leggen.
de s370-133 heeft links naast de socket een chip zitten en rechtsboven zitten jumpers om het voltage in te stellen (blauw) Ook zit er een jumper om in te stellen of het celly of coppermine is.
de s370-DL of s370-L hebben geen jumpers rechtsbovenin en geen chip links naast de socket. Op de plaats van de jumpers zie je waarschijnlijk wel soldeerpunten (omdat het uit dezelfde productielijn komt)
zie ook hier: http://www.stsi.com/Merchant2/merchant.mv?Store_Code=STSI&Screen=PROD&Category_Code=CPU+Converters&Product_Code=S370-133
Oke, alvast bedankt, ik ga vanavond ff kijken
tuurlijk
ik heb ''m gehaald bij mycom in eindhoven (gewoon de Asus Smartslot 1)
Op de achterkant staat dan supports 133 mhz procs. Als dat erop staat issie goed
ik heb ''m gehaald bij mycom in eindhoven (gewoon de Asus Smartslot 1)
Op de achterkant staat dan supports 133 mhz procs. Als dat erop staat issie goed
Ik heb dus geen 133, dus die moet ik dan waarschijnlijk bestellen. Bedankt voor de info.
Pagina: 1