[BC3] 440FX chipset ondersteund ook SDRAM??

Pagina: 1
Acties:

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:07
ik ben ff een nieuw server bakkie aan het samenstellen. ik wil er een dual p-pro 200/256KB in stouwen (dingen zijn maar 100 piek p/s!). alleen ik heb nog geen enkel dual mobo gevonden die SDRAM ondersteund. alleen maar EDO, EDO DRAM enzo.

ondersteund de 440FX chipset zoiezo wel SDRAM of zit dat er helemaal niet in? heb al bij de chipset specs gekeken maar ik kom er niet uit. weet iemand een antwoord of een mobo die wel sdram ondersteund?

Verwijderd

volgens mijn zijn er geen pro-boarden die sdram ondersteunen. Zo ja dan wil ik er ook een.:).

Heb zelf een servertje draaien dual pro 166mhz(512cache) met 178mb geheugen.

• twiekert
damn ja ik moet leren de search te gebruiken :P

die EDO ECC dimmetjes zijn verschrikkelijk duur. 75 piek voor 16MB :(

en als ik voor thuis een beetje server bouw dan wil ik er minimaal 128 in hebben en liever nog 256. was de bedoeling om een gameserver (CS) te draaien zodra ik cistron ADSL heb.

damn, dan maar ff kijken of er wat leuks is te krijgen op ibazar of ik bouw gewoon dual P2.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49
Abit BP6 + Dual Celly, kom je ook een heel eind mee, en ook nog eens lekker goedkoop (zie vraag en aanbod, staan ze wel vaak)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 15:22

Beaves

Usque ad Finem

Voor een gameserver is de PPro toch al niet geschikt wegens het ontbreken van MMX.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• twiekert
Op zondag 29 april 2001 14:21 schreef Beaves het volgende:
Voor een gameserver is de PPro toch al niet geschikt wegens het ontbreken van MMX.
hoezo? dedicated server maakt nix uit. ik gaat er niet op gamen ofzo. er komt gewoon freebsd op + cs server en ff als test mysql om te kijken hoe die het doet met dual cpu.
Pagina: 1