Toon posts:

[BC3] P3 of AMD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat kan ik nu het beste kopen? Een Pentium 3 of AMD-Duron processor (beide rond de 750 MHZ)
Ik wil er video mee gaan bewerken.
D.w.z. m''n Hi-8 bandjes overzetten naar CD in een zo hoog mogelijke kwaliteit (min. 25 fps)zonder frame-drops en mono geluid middels een capture kaartje (pctv van pinnacle) Verder niks, dus geen titels/overgangen of andere extra''s. Graag uw advies> thnx!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Search??
en mischien slotje voordat hier weer een intel/AMD fight begint.

Gr:):)tZZ

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Thunderbird natuurlijk

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Voor deze redelijk zware bewerkingen zou ik geen Duron gebruiken denk ik, net als je er geen Celeron voor zou gebruiken.

(Het zou wel moeten kunnen op Durn & Celeron, maar ik zou voor de zekerheid een Thunderbird (of P3) nemen.)

De T-Bird is een stukkie goedkoper dan de P3, dus ik zou voor de T-Bird gaan :)

webOS all the way!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 22:59
ik heb een duron, en daar kun je wel videobewerking mee doen hoor..

Het gaat iig niet slechter als een p3 hoor..

als ik jou was, kocht ik een Thunderbird, en anders een Duron..

Verwijderd

Voor Video bewerking zou ik een P3 aanraden die worden beter ondersteunt door videobewerkingskaarten. met een AMD gaat het ook wel maar levert soms een probleem op.
maar wat jij wil doen kan makelijk met een celleron of duron want het heeft geen moer met video bewerken te maken. hoogst mogelijke kwaliteit haal je toch niet met je pctv.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ben pro-Intel. >:)
Pagina: 1