[BC3] hmm cuv4x is dat nog een beetje bij de tijd?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
weet iemand tot hoever mijn moederbord valt over te klokken? anders was ik van plan om een PIII 1Ghz te kopen.. of ondersteund ie dat niet? ik heb nu een PIII 866mhz maar hij is niet erg stabiel op 975 mhz..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
trouwes vet vaag dat ik nu pas mijn mail kreeg grrrrr... @home suxxxxxx

PS. had vorige week (zondag) ff aangemeld

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:03
Ik verbaas me eigenlijk meer over je upgrade-plan: PIII866 -> PIII1GHz. Wat denk je daar mee te bereiken:? Of wil je gewoon door die psychologische (maar in dit geval wel onnodig prijzige) 1GHz barriere heenbreken?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:52
Op zondag 29 april 2001 02:51 schreef ToT_VeGeTa het volgende:
@home suxxxxxx
Precies

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Op zondag 29 april 2001 11:25 schreef abbadon het volgende:
Ik verbaas me eigenlijk meer over je upgrade-plan: PIII866 -> PIII1GHz. Wat denk je daar mee te bereiken:? Of wil je gewoon door die psychologische (maar in dit geval wel onnodig prijzige) 1GHz barriere heenbreken?
Precies!
Voor de prijs van een P3-1Ghz kan je ook een duron + Mobo kopen (bijvoorbeeld)

• BC3 Victim
ja jullie hebben ook wel gelijk

ik zou graag het uiterste uit het bordje willen halen dan koop ik over 1 jaar wel een AMD prc +mobo zal wel op 2.5 ghz liggen dan

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 20:00
Ik denk dat 975 MHz voorlopig wel genoeg is. Je kunt beter van dat geld een weekje op vakantie *D. Heb je meer plezier van. Of zit het zo dat je proc je GeForce3 niet bijhoudt>:).
Pagina: 1