De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het asus a7v133 geeft hogere waarden dan het eigenlijk moet zijn.
Mijn 1200@1500 word 49 graden en max 53/54 in windows.
Als ik aan mijn alpha koeler voel, dan is dit net boven lichaamstemp. Dus okee.
Voel je koeler eens of die niet heet of erg warm is. Wat voor alpha koeler heb je btw ?
Mijn 1200@1500 word 49 graden en max 53/54 in windows.
Als ik aan mijn alpha koeler voel, dan is dit net boven lichaamstemp. Dus okee.
Voel je koeler eens of die niet heet of erg warm is. Wat voor alpha koeler heb je btw ?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Je bedoelt waarschijnlijk dat de temperatuur onder windows 10 graden hoger wordt aangegeven dan in het BIOS.
Mogelijk dat ASUS zo een afwijking in de temp.sensor wil compenseren. Hoewel je zou denken dat ze dat ook via het BIOS zouden kunnen regelen.
Mogelijk dat ASUS zo een afwijking in de temp.sensor wil compenseren. Hoewel je zou denken dat ze dat ook via het BIOS zouden kunnen regelen.
ik heb een alpha FC-PAL6035 + Delta MP fan
de koeler is warm maar niet echt heet.
dus ik denk dat dat wel mee valt alleen ik vindt het zo raar dat asusprobe zoveel meer aangeeft.
de koeler is warm maar niet echt heet.
dus ik denk dat dat wel mee valt alleen ik vindt het zo raar dat asusprobe zoveel meer aangeeft.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen