Toon posts:

[BC3] ZIF socket van MSI K7T- Turbo gaat moeilijk dicht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net voor iemand een MSI K7T-Turbo Raid mobo gekocht, en een AMD Tbird 1 gHz 266. Nu doe ik de processor in de ZIF socket, maar dan kan ik het hendeltje niet makkelijk naar beneden duwen :( |:(. Er is geen veel weerstand. Moet ik gwoon keihard doorduwen of is er toch iets mis? Zonder proc gaat ''ie wel goed dicht.
Bedankt

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zit je processor er wel goed in??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij kan er maar op 1 manier in :p

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 18:22 schreef A-wing het volgende:
Ja hij kan er maar op 1 manier in :p
Ja maar of je hem erwel GOED vast in hebt gedrukt ,dat zal heus wel denk ik probeer het dan gewoon ,het zal heus wel lukken,er is altijd wel iets weerstand

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ok ik douw wel door >:) tnx !

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 18:28 schreef A-wing het volgende:
ok ik douw wel door >:) tnx !
Ben niet verantwoordelijk he ;)

• BC3 Victim
gelukt??? *D of niet ;(

Verwijderd

Topicstarter
JA >:) :7 B-)
hij werkt (8>
Pagina: 1