[BC3] Vastlopers op asus a7v133

Pagina: 1
Acties:

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vraagje?

Heb je je geheugen gecheckt? Het klinkt namelijk als een slecht geheugenbankje.

Processorkoelertje draait nog?

Je HDD maakt geen rare geluiden?

Hoe recent is je installatie?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
m''n systeem loopt constant na een paar minuten spellen spelen of internetten of wat dan ook vast, ik heb asus a7v133 moederbord, zou dit soms door die 686B databug kunnen komen??

thnx...

(systeem: athlon 1000, asus geforce ddr, sb live 5.1, e-tech isdn, pioneer dvd,)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hoe moet ik checken of d''r een slecht geheugenbankje in zit??
en voor de rest heb ik geen rare bijverschijnselen
(pc is donderdag afgeleverd, en heb windows ME geinstalleerd.., )

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

686B databug = alleen bij het kopieren van grote bestanden tussen de 1 en 2e IDE controller....

Lijkt me inderdaad eerder geheugen.

• BC3 Victim
maar hoe kan ik dan zien of het geheugen goed of juist niet goed is???

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:58
Via drivers installed?

• BC3 Victim
de nieuwste van internet afgehaald......

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:58
Op zaterdag 28 april 2001 17:38 schreef ChRiZzie het volgende:
de nieuwste van internet afgehaald......
Probeer verschillende via drivers hoeft niet de nieuwste te zijn bijv 4.29ofzo

Verwijderd

Haal je sounblaffer is tijdelijk uit. Is ie dan wel stabiel..?

• BC3 Victim
ik begin ''t vermoeden te krijgen dat het aan mijn koeler licht, hij lijkt goed te werken (pc aangezet met kast open), maar de temperatuur ligt zeker 10 C boven ''normaal''..

hij is als je ''m net aanzet al 59 graden
en als ik ''m op 900 MHZ zet i.p.v 1000 duurt ''t langer voordat ie vastloopt (ik test ''m met het spel black&white..)

weet iemand hoe het kan dat de temperatuur zo hoog oploopt??

b.v.d

chrizzie

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 16:56 schreef ChRiZzie het volgende:
m''n systeem loopt constant na een paar minuten spellen spelen of internetten of wat dan ook vast, ik heb asus a7v133 moederbord, zou dit soms door die 686B databug kunnen komen??

thnx...

(systeem: athlon 1000, asus geforce ddr, sb live 5.1, e-tech isdn, pioneer dvd,)
laatste bios al??
bij een vriend van me had ik de nieuwste eringezet.. en alles loopt weer als een speer :)

• BC3 Victim
yep, ook dat (laatste beta (004beta2) )

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Een is genoeg: [topic=170010]
Pagina: 1