De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
VCore van mijn 900mhz Tbird loopt stabiel op 1,808 volt met temperatuur tussen 45 en 53 graden. Geen vastloop problemen binnen Windows 2000 en Me.
Volgens mij is 1,808 de standaardwaarde van de VCore.
Meteen een vraag van mij erbij: Asus Probe zelf geeft aan dat de VCore op 2,5Volt behoort te lopen, waardoor mijn Core dus steeds op een laag voltage zou werken ?!? Iemand een verklaring hiervoor?
Volgens mij is 1,808 de standaardwaarde van de VCore.
Meteen een vraag van mij erbij: Asus Probe zelf geeft aan dat de VCore op 2,5Volt behoort te lopen, waardoor mijn Core dus steeds op een laag voltage zou werken ?!? Iemand een verklaring hiervoor?
Verwijderd
Dat Asus Probe wat foutjes bevat vermoedde ik al aangezien ik allerlei meldingen kreeg over voltage schommelingen toen ik Active Fan Control (of zoiets) aanzette. Die VCore van 2,5 standaard had ik echter niet als fout aangezien. Niet dat ik me zorgen ga zitten maken want alles werkt prima
Wat bedoel je met Intensief gebruik?
-volop photshoppe of game ?
als het gamen is zou het de videokaart kunenn zijn
-volop photshoppe of game ?
als het gamen is zou het de videokaart kunenn zijn
Standaar zou dan 1.8 zijn, maar ik vind het vreemd dat ik dan steeds vastlopers krijg wanneer de temp >44 graden terwijl hij op 1.76 nu makkelijk op 45 kan draaien...
Waar ligt dan de fout??
Waar ligt dan de fout??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Standaard is niet 1.8
Voor TB''s < 900 MHz is het 1.7
Voor TB''s >= 900 MHz is het 1.75
Voor TB''s < 900 MHz is het 1.7
Voor TB''s >= 900 MHz is het 1.75
Mijn asus probe zegt dat ik geen cpu-cooler heb
maar wel een systeem-cooler, die ik dus helemaal niet heb
, maar het kabeltje zit echt goed en in het bios klopt het wel gewoon.... mijn vcore is trouwens 1,824 (niet getweaked) (wel tb 900) en mijn pc loopt zelfs na 60 uur achtereen niet vast (had laatst lan-party)
Pagina: 1