[BC3] nieuw mobo?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
het is weer tijd voor een nieuw moederbord
welke zal ik kopen moet goed kunnen overklokken en stabiel zijn en niet te duur
heb 3 procs liggen duron 700,800 en een tb 900.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Wat moet je met 3 processor''s?!?
(Gimme 1.....please.... *D )

Als je er toch zoveel heb haal dan gelijk een dual-processor boardje...

Heb alleen geen idee welke...
Zoek zelf namelijk ook goed AMD-mobotje.. |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Je had even kunnen zoeken maar ik ben bang dat dta niet is gelukt :)

Maar als je voor stabilitei gaat en overklokken en niet te duur zou ik een MSI moederbord kopen. Een MSI K7t Pro 2A of een MSI Turbo-R

Ik denk dat je uit beiden moet kiezen.

Sucses

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

MSI K7T Turbo
Abit KT7A
Asus A7V133
Asus A7M266

tja, wie zal het zeggen,

UTFS, please.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

je bent wel erg veeleisend ;)
ik ben tevreden met hetgeen hieronder.

• BC3 Victim
ik denk dat ik toch voor de k7t turbo ga omdat die de hogere fsb heeft dus die moet je ook lekker kunnen overklokken.

Verwijderd

Abit KT7A
snel, super stabiel, veel bios opties maar lastig voor grote koelers...

• BC3 Victim
zijn er al van die dual-processor mobos te krijgen zoja waar dan ?

• BC3 Victim
Naar mijn weten en ik denk dat ik gelijk heb zijn er nog geen dual processor moederborden voor AMD. Ze hebben hier nog niet de goeie chip voor gevonden. Het zal wel komen maar dan moet je nog effe geduld hebben

Ps. De MSI is een hele goede keuze let er wel op dat niet iedere processor die 266 mhz gebruikt.

Ik heb eens in het nieuws gekeken en het schijnt toch mogelijk te zijn. Kijk maar eens naar deze link http://www.tweakers.net/nieuws/16643?highlight=dual-processor

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-08 21:47
eeeh er is al een dual mobo, met AMD 760MP chipset en jij gaat beweren dat die er nog niet is?????
Lees wat meer nieuws
Hier een goede bron: www.tweakers.net

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Pagina: 1