[BC3] Goeie deal???

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
yo!

ik moet voor een kennis van mee een systeempje bouwen voor 3000 gulden.

en laat die gabber nu ALLEEN PIII willen! maar dat haal ik dus net niet binnen de prijs (er moet ook een printer bij een een 17'' monitor)

maar nu heb ik een PIII 800EB met een Asus CUSL2-C het zaakje loopt op 966Mhz. en nu wil ik die omruilen voor een AMD TB 850 + MSI KT7 Turbo die die gabber gaat kopen..zo heb hij zijn PIII en ik mn AMD!!

is dit een goede deal??? en is het een beetje een fatsoendelijke MOBO?? tell me. plz.

Greetz OGangstah

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Lordy79

Fundamentalist

Als die Tbird op 950 of hoger wil lopen, zou ik ''m wel willen omruilen.

Dat bord is wel okee, maar hebben bij ons vrij veel uitval, ook procentueel.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mjah amd roeld zoiezo al meer :)

dus ik zou et wel doen en ff flink overclken

:7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 17:48

Cheetah

Try to live without WWW ;)

De aanschafwaarde van jou mobo + proc. ligt hoger dan dat van die TB850 + MSI Turbo.
Ga er bovendien niet van uit dat je die TB850 veel hoger dan 950 krijgt...
Maar ik denk dat je zelf ff moet kijken of je die ruil wilt.
De t-bords presteren over het algemeen genomen wel beter dan de PIII''s.

Succes...

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
jah marktwaarde van mij shit ligt inderdaad hoger..maar die AMD shit is gewoon sneller en goegkoper..kan er ook niets aan doen..

en heb iemand nog een idea voor n cooler op die shit? en hoezo zou die nie boven die 950 uitgaan..wil hem eigenlijk wel op 1Gnz hebben lopen!

Greetz

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:03
Als je die AMD niet hoger krijgt dan 966MHz moet je het zeker niet doen; het is een sprookje dat gelijk geclockte Athlons een stuk sneller zijn als PIII''s; gemiddeld zijn ze even snel.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
en laat die gabber nu ALLEEN PIII willen! maar dat haal ik dus net niet binnen de prijs (er moet ook een printer bij een een 17'' monitor)
In plaats van vage omruilacties te doen kan je naar mijn bescheiden mening beter tegen hem zeggen dat hij niet voor een duppie op de eerste rang kan zitten.

Wat als zijn PIII er na 2 weken mee ophoudt en hij wil een nieuwe? Ga je die dan zelf dokken?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Op zaterdag 28 april 2001 02:18 schreef Lordy79 het volgende:
Als die Tbird op 950 of hoger wil lopen, zou ik ''m wel willen omruilen.

Dat bord is wel okee, maar hebben bij ons vrij veel uitval, ook procentueel.
Als je op het MSI bord doelt, uitval ? valt best wel mee, van de 25 die er tot nu toe verocht zijn pas 1 terug gehad.

Bij de Abit KT7/ KT7A kregen we er 1 op de 3 terug.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
BS dat een Tb850 per definitie sneller is dan een PIII 800 (@966). Dat geldt alleen voor pure fpu-bewerkingen zoals renderen of koetjes. Voor de rest zijn PIII en Tbird klok-voor-klok gelijkwaardig en is de PIII weer sneller in andere software, omdat die beter geoptimaliseerd is. Dus door de bank genomen maakt het voor de gemiddelde PC-gebruiker weinig uit.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
[Ga er bovendien niet van uit dat je die TB850 veel hoger dan 950 krijgt...
Als je lekker wil overklokken moet je de proc naar 1,85 volt kleuren en de multiplier naar 7 ofzo.
Vervolgens in de bios gewoon proberen hoe hoog ie kan.

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 18:47

mr_fragle

Don't forget the guide

Op zaterdag 28 april 2001 09:01 schreef jeroene het volgende:

[..]

In plaats van vage omruilacties te doen kan je naar mijn bescheiden mening beter tegen hem zeggen dat hij niet voor een duppie op de eerste rang kan zitten.

Wat als zijn PIII er na 2 weken mee ophoudt en hij wil een nieuwe? Ga je die dan zelf dokken?
Helemaal mee eens. Zat er net aan te denken :)

And now the most interresting part of deze grot

Pagina: 1