Ik zie in veel topics mensen praten over een fsb van 133 op een 100mhz bord ik zit nu op 116 met m''n Be-6 II met P3 800 coppermine maar als ik hem op 118 of 120 zte krijg ik vage foutmeldingen kan ik hem nu wel in een keer op 133 zetten of blaas ik de zooi dan op ik heb btw wel 133 mHz geheugen modules zie voor de rest m''n specs below
ja dat kan... maar ik sta niet in voor de eventueel negatieve gevolgen 
oftewel DOE MAAR NIET
oftewel DOE MAAR NIET
gewoon proberen, t zal echt niet in de fik vliegen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je zal er geen ruk mee opschieten... hij wordt er echt niet stabieler op....Op vrijdag 27 april 2001 20:30 schreef Rap het volgende:
gewoon proberen, t zal echt niet in de fik vliegen.
op 133 gaan je PCI/AGP dividers toch weer naar beneden ??
100 t/m 120 = divider=3
120 t/m ??? = divider=4
//edit
stukje weggehaald
100 t/m 120 = divider=3
120 t/m ??? = divider=4
//edit
stukje weggehaald
nou, ik kan me zo voorstellen dat allerlei spul in je pc geen raad weet met 120/118/pi mhz maar wel met 133.Op vrijdag 27 april 2001 20:33 schreef wfvn het volgende:
[..]
Je zal er geen ruk mee opschieten... hij wordt er echt niet stabieler op....
Ik zeg ook niet dat t werkt, maar je moet t gewoon proberen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik geloof dat de overclock-bottleneck bij de cpu ligt: 8*133=1066MHz, dat is over het algemeen toch teveel voor zo''n PIII800.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1