[BC3] AMD TB minder stabiel dan INTEL P3 ??? ja /nee?

Pagina: 1
Acties:

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 23:58

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Ik heb vaak gehoord dat die AMD TB minder stabiel is dan een Intel p3. Is dat nu echt zo, want ik ben van plan binnenkort te updaten.

aahh durka durka durka

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:19
Nee dit is niet zo, Dit is volgens mij veel meer afhankelijk van de chipset op je mobo.

Engineering

Verwijderd

Wat bovenstaande meldt is correct.

Verwijderd

Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Weer zon topic boeeeeeeeeeeeeeee
zoek het zelf uit :)

Nee ik heb een TB en heb geen problemen tegenover sommige mensen die probs hebben met de PIII en sommige mensen die ook probs hebben met de TB en ook mensen die een PIII laten lopen zonder problemen.

Deze zin klopt dus totaal niet maar ik wil gewoon effe duidelijk maken dat je geen antwoord op je vraag kan vinden :9

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59
nee, dit is niet zo:

mijn huidige (zwaar overklokte) duron loopt 100x stabieler dan mijn oude celly....

Nog sterker, ik heb met deze mobo (MSI k7tpro2) nog nooit een hardwarematige vastloper gehad :):)
(uiteraard heb ook ik wel es vastlopers, maar dat komt dan door M$ windhoos....)

Ik zou meteen een thunderbird kopen als ik er geld voor had :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Afgaande op de problemen op dit forum: Er is noooooooit een intelbord dat weigert..... dus een chipset met i815 is volkomen zafe blijkbaar...
VIA rommelt nogal, dus lijkt mij een intel objectief gezien raadzamer

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 21:31
Zucht...ik zeg dit echt niet vaak hoor, maar:

[Je zoekactie naar ''thunderbird vs p3'' leverde 8851 resultaten op. Resultaten 1 - 50.]

is zo''n uitgekauwd onderwerp

Mijn fotografie en videografie

• Knightwolf
  • Laatst online: 22:39
Op vrijdag 27 april 2001 17:45 schreef k7of9 het volgende:
Zucht...ik zeg dit echt niet vaak hoor, maar:

[Je zoekactie naar ''thunderbird vs p3'' leverde 8851 resultaten op. Resultaten 1 - 50.]

is zo''n uitgekauwd onderwerp
Ja sure, dat kan iedeereen zien, als het je stoort reageer je toch gewoon niet en laat mensen die iets specifiekers willen weten hun vraag stellen.

Daarbij is mijn eigen ervaring dat als je iets specifieks wil weten je toch beter kan VRAGEN dan Zelf zoeken, aangezien je dan veel eerder weet wat je moet hebben omdat iemand immers nooit altijd kan weten waar je moet zoeken.
De Search levert wat mij betreft nauwelijks de gevraagde resultaten, dus opnieuw een topic openen.

Verder mijn mening:
Intel is wel degelijk beter dan AMD, maar dat is meestal dan wel een combo van Processor en mobo. Met name de Chipset maakt veel uit.

Persoonlijk neem ik dan ook geen VIA of soortgelijke.

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
Intel is wel degelijk beter dan AMD, maar dat is meestal dan wel een combo van Processor en mobo. Met name de Chipset maakt veel uit.
De chipset is in het opzicht van stabiliteit idd een stuk belangrijker dan de cpu. Voordeel dat Intel op dit vlak heeft tov van AMD is dat de meeste chipsets voor Intel (muv. Via) een stuk ''beter'' zijn die voor AMD chips...

• Knightwolf
  • Laatst online: 22:39
Op vrijdag 27 april 2001 18:14 schreef Lord-M het volgende:

[..]

De chipset is in het opzicht van stabiliteit idd een stuk belangrijker dan de cpu. Voordeel dat Intel op dit vlak heeft tov van AMD is dat de meeste chipsets voor Intel (muv. Via) een stuk ''beter'' zijn die voor AMD chips...
Precies.... da''s juist zo klote

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Ahem.. Deze discussie is al heel vaak gevoerd. Wellicht kun je met de Search heel veel topics vinden die over jouw vraag gaan.

reactie gewijzigd wegens newbie onvriendelijkheid ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Inderdaad, deze gaat ook maar dicht dit is al velen malen voorbij gekomen. Wil je er toch nog meer over te weten komen, aarzel dan niet en lees er nog meer over hier!

Enkele relevante topics:
[topic=92246]
[topic=120143]
[topic=110958]
[topic=119278]
[topic=106607]
[topic=45284]
[topic=120691]
[topic=56460]
[topic=139645]
[topic=136289]
[topic=59555]
[topic=83145]
[topic=53381]
[topic=126591]
[topic=96528]
[topic=42437]
[topic=52574]
[topic=15569]
[topic=90473]

Ja, vaak zelfde topic subject meer toch allemaal verschillend ;)
Pagina: 1