De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb net m''n celeron 400 weer opgehaald bij de pc boer en hij loopt nu dus alweer netjes op 600 alleen nu is de vraag vind m''n video kaartje e.d dit wel zo leuk of moet ik hier ook nog wat voor veranderen? Heb namelijk de busspeed en het corevoltage omhoog gegooid en hij loopt goed maar nu viel me op dat de tnt M64 videokaart wel een beetje warm begint te worden.
En hoe ga ik dit veranderen als ik al wat moet veranderen (MoBo is een ECS P6BAT-A+)
:?:?:?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En hoe kan het in GODSNAAM dat de cpu koeler is als de systeemkastOp vrijdag 27 april 2001 15:41 schreef Reind het volgende:
Enne nie geheel onbelangrijk waar ga ik het omzetten in de bios
DAN! koeler DAN, niet ALS!Op vrijdag 27 april 2001 15:50 schreef Reind het volgende:
[..]
En hoe kan het in GODSNAAM dat de cpu koeler is als de systeemkast
als gebruik je alleen als twee waarden gelijk zijn aan elkaar.
en om antwoord te geven op je vraag: ZEER RAAR......
Verwijderd
Anyone?
Kan zo snel ff niks in het bios vinden
Gaat om een p6bat-a+ van ECS (mobo)
en een celeron 400 die ik toch echt gewoon op 600 wil laten draaien
Ik ben bang dat je dit op het moederbord moet veranderen, hier zal een of andere jumpertje verzet moeten worden.Op vrijdag 27 april 2001 17:34 schreef Reind het volgende:
Inderdaad hij geeft aan dat de PCI - AGP en ISA speed te hoog staat maar nu is de vraag hoe verander ik dit
Kan zo snel ff niks in het bios vinden
Gaat om een p6bat-a+ van ECS (mobo)
en een celeron 400 die ik toch echt gewoon op 600 wil laten draaien
Lees je boekje maar eens na.
Cordelia: Well, does looking at guns make you wanna have sex? Xander: I'm seventeen. Looking at linoleum makes me wanna have sex.
Maarja tis nie anders dus we gaan is ff kijken
thnx anyway en mocht iemand nog een andere oplossing weten dan hoor ik ut wel