De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nog eff een vraagje, ik heb zelf nu een Pentium 3.. moet ik dan ook een andere kast kopen voor een AMD???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hier staat tekst
Misschien wel een sterkere voeding, 250W is toch wel minimum.
Als je een echt future proof wilt zijn, kan je het beste meer dan 460W kopen, schijnt dat de volgende generatie van AMD processors dat wel kunnen gebruiken...
Enermax jumps to mind
Maar het zekere voor het onzekere zou ik je aanraden op een 300 watt oid te kopen
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Een rede om een nieuwe kast te kopen is meestal omdat een AMD systeem wat hogere eisen stelt aan de voeding. (zeker in combinatie met een Gforce kaart)
Waar je dus op moet letten is of je huidige voeding toereikend is voor je nieuwe AMD systeem. Een voeding van 300W en hoger wordt aanbevolen. Er zijn echter ook 250W AMD approved voedingen die goed zijn.
Dus eerst gewoon proberen met de kast die je hebt, en anders kun je een nieuwe kast kopen, of eventueel alleen een losse voeding.
Voedingproblemen veroorzaken een onstabiel systeem, onwillekeurige vastlopers etc.
Zeg dat wel!!!!!Voedingproblemen veroorzaken een onstabiel systeem, onwillekeurige vastlopers etc.
Check:
[topic=168656]
Ik laat er nu dus een 300W voeding in zetten.
(Zwaarder hadden ze niet, en deze verandering is kostenloos dus....).
Anders gaat er alsnog 430W in!
Ik kan natuurlijk een BIG tower kopen en daarin een 300W voeding inzetten..
Dan kan ik tenminste ook weer een tijdje vooruit..
Ik had trouwens ergens gelezen dat ze problemen hadden met de RAID-controller, dat als je er een nieuwe HD inzetten. Dat die dan niet herkend werd.......
daar staat LC-300ATX voeding... heb ik dan een 300 W voeting??
Verwijderd
ehh ik denk wel dat het 300w is, staat er verder een infostickertje op je voeDing, waar het goede wattage is aangevinkt.
Is er ook geheugen wat een FSB van 266 MHz ?? Omdat die MSI dat ook heeft??
Verwijderd
DDR = Double Data Rate, dit betekend dat over de 133Mhz FSB per signaal 2 x data verstuurd kan worden, wat neerkomt op effectief 266Mhz.
Je hebt dus gewoon PC133 Dimms nodig.