[BC3] Snel Mobo met ISA slot, zijn deze er nog?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zoek een nieuw mobo, twijfel nog tussen AMD en Intel, maar dit terzijde.:?
''k heb nog een super-soundcard in me PC hangen, (als 2e soundcard)
de Terratec EWS64XL, maar deze is ISA, kan ik hier nog wat mee met de next-gen Mobo''s?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ja dan moet je kijken bij abit, als het goed is heeft de KT7A er nog 1 helemaal onderin zitten,

kijk ff op www.abit.com.tw Ik heb geen ervaring in intel borden, dus dar kan ik je niet aan helpen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
deze bedoel je zeker?
ziet er goed uit, ook l:9~kker veel PCI sloten.

http://www.abit.nl/english/product/motherboards/kt7e.gif

iemand ervaring hiermee?

Verwijderd

Als je voor AMD gaat, de Abit KT7(A) moederborden hebben allemaal een ISA slot.

Als je voor de pIII gaat kun je de ASUS CUV4X nemen, of de ABIT VH6 borden, die hebben ook een ISA slot.

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

Ik zou voor de KT7A gaan als ik jou was, niet de KT7E...

KT7A kan beter met 133 MHz FSB overweg!

Kijk hier maar: http://www.tweakers.net/nieuws/16665

twitter.com/curly_sanders

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-08 13:42
Op vrijdag 27 april 2001 10:27 schreef needforFPS het volgende:
deze bedoel je zeker?
ziet er goed uit, ook l:9~kker veel PCI sloten.

http://www.abit.nl/english/product/motherboards/kt7e.gif

iemand ervaring hiermee?
Niet de KT7E nemen, maar de KT7A.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• BC3 Victim
zie dit ''s:
http://www.abit.nl/english/product/motherboards/kt7a-raid.gif (489,-) bij CTW.
ik heb niet zoveel ervaring met RAID,
''k heb een 30gig Baracuda 7200RPM
en een 40gig Maxtor, wordt dan 1 x 30gig
kan ik dan die andere primaire en secundaire IDE voor 4 andere IDE apparaten gebruiken?
:?

Verwijderd

abit asus blablabla

Iwill KK266 met de VIA 133A chipset!
6 PCI 1 AGP 1 ISA
AMD.

Neem AMD.
alleen uhm dit mobo is niet te koop in europa:9~ maar hij ligt wel al in de doos op me kamer te wachten om in mijn gemodde full tower te komen:9~:9~:9~:9~:9~

Verwijderd

Op vrijdag 27 april 2001 10:39 schreef needforFPS het volgende:
ik heb niet zoveel ervaring met RAID,
''k heb een 30gig Baracuda 7200RPM
en een 40gig Maxtor, wordt dan 1 x 30gig
kan ik dan die andere primaire en secundaire IDE voor 4 andere IDE apparaten gebruiken?
:?
Je kan idd. die andere 2 IDE poorten gebruiken voor 4 andere apparaten. Op de raid poorten kun je ook 4 devices aansluiten. Op de normale manier, dus zonder RAID. Als je echter RAID wil gaan gebruiken, is het i.v.m. de prestaties aan te bevelen om 2 dezelfde HDD''s te gebruiken. Het is echter niet verplicht.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn persoonlijke vorokeur gaat toch uit naar de Epox 8KTA3+, heeft ook nog 1 ISA slot. Verder komt et uit bijna alle reviews als 1 van de beste boardjes.

Beschikt verder over een RAID-controller, Vcore, Vio en Vagp instellingen multiplier en FSB verhoging in BIOS.

OC-ability van Asus
Stabiliteit van MSI
en dat alles voor een Epox prijs :)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• BC3 Victim
Asus P3V4X voor Intel Slot 1

Pagina: 1