[BC3] Oke nieuw project en Nieuwe kansen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Oke m''n celeron was dus nog niet helemaal dood schijnt (ga morgen ff checken bij pc boer)

Maar wil nu toch wel is iets snellers als een 400 celeron

Nou is de vraag wat voor MoBo kan ik het beste nemen om over te klokken en is het verstandig om weer voor de celeron te gaan of moet ik nu toch aan zo''n veel te dure PIII (P4 begin ik nie aan want d''r is nog nie veel positiefs over)
AMD heb ik geen ervaring mee eerlijk gezegd en zijn die dingen een beetje over te klokken??

Ben een beginner in het OCén en had al zowat een celeron naar de klote geholpen door m''n enthousiasme dus help me PLEASE

:? Reind :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

Ga voor de Thunderbird! En als je zonodig een Celeron wilt, probeer dan een Duron!

* Buck Danny zweert bij AMD :)

• BC3 Victim
Moet zoiezo nog ff sparen maarre wat gaat zo''n thunderbird kosten met een super overclock MoBo plank eronder

Alhoewel ff sparen volgende maand is ut weer vakantiegeld tijd hahahahahahahahaha

*D Reind *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Buck Danny

flying ace

Ligt eraan welke je wilt hebben. http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp

• BC3 Victim
FF een vraagje tussendoor

Waarom zijn de fcpga een stuk goedkoper dan de slot 1 processors van intel
Valt me op dat ook al heb je dezelfde snelheid de prijs van een slot 1 een stuk hoger ligt dan van een fcpga

Raar maar waar

:? Reind

• BC3 Victim
Beetje rare vraag. Heb je ze wel eens bekeken? In beide ''zit'' dezelfde CPU, alleen in de slot versie zit er nog meer materiaal omheen. Logisch dat die duurder is..

• BC3 Victim
Oh zit dat zo

Oke stomme vraag

Dan word het waarschijnlijk een 850 FCPGA met een convertertje naar een slot 1

Toch bedankt op het andwoord op m''n "stomme" vraag maarja je moet ergens beginnen

Enne zo''n kt7a MoBo lijkt me ook wel wat met een amd 700 erop ofzo. Of is het verstandiger om bij de intels te blijven

• BC3 Victim
Zo''n domme vraag was het ook weer niet hoor, het was niet m''n bedoeling die indruk te wekken..

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Turn it off and on again.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Als je lekker wilt overklokken moet je gaan voor een Duron 700.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1