Verwijderd
Ik heb 6 amd athlon en 3 amd duron casebadges ontvangen dus werkt prima en nog snel ook binnen een week
Tis gratis ja!
Je moet gewoon een of ander slijmverhaal naar die gasten schrijven dat je toch wel heel erg graag some casebadges would like to receiven
Ik had ze binnen een week of 2 in huis!!
Je moet gewoon een of ander slijmverhaal naar die gasten schrijven dat je toch wel heel erg graag some casebadges would like to receiven
Ik had ze binnen een week of 2 in huis!!
Verwijderd
Niks slijmverhaal. Formuliertej invullen, versturen door op een knop te rammen.
Week later : enveloppe met 3 x Athlon en 1 x Duron sticker
Toch best wel vaag.
Ik bedoel, het is natuurlijk wel normaal dat klanten van AMD casebadges kunnen ontvangen, maar ook ander mensen kunnen gratis casebadges krijgen. Datis toch vaag:?
Of niet soms?
Ik bedoel, het is natuurlijk wel normaal dat klanten van AMD casebadges kunnen ontvangen, maar ook ander mensen kunnen gratis casebadges krijgen. Datis toch vaag:?
Of niet soms?
Hmmm ik kreeg 3x Athlon en 3x Duron...Op vrijdag 27 april 2001 00:12 schreef HlpDsK het volgende:
Niks slijmverhaal. Formuliertej invullen, versturen door op een knop te rammen.
maar t is idd gewoon een kwestie van formuliertje invullen en een weekje later heb je je casebadges...
kopen?
ik heb alle amd casebadges die er zijn
hardplastic, metal stickers noem maar op
ik had ook een poster een muismatje
maar die heb ik direct weggepleurd
ik heb alle amd casebadges die er zijn
hardplastic, metal stickers noem maar op
ik had ook een poster een muismatje
maar die heb ik direct weggepleurd
Verwijderd
Ik had ook gevraagd om 3 x Athlon en 1 x Duron. Bescheiden blijven.Op zaterdag 28 april 2001 00:01 schreef DaRKoNe het volgende:
[..]
Hmmm ik kreeg 3x Athlon en 3x Duron...
maar t is idd gewoon een kwestie van formuliertje invullen en een weekje later heb je je casebadges...
Ik vraag me alleen af of je bij een 2e bestelling nog steeds iets krijgt.
2e bestelling levert een mail op met gezeik.
| I've got permission to color outside the lines |
Pagina: 1