De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ander mobo erin?
Maar voordat je dat doet, natuurlijk eerst:
Je processor en videokaart op hun normale snelheden zetten (dus niet overgeklokt), AGP uitzetten of lager als je bios dat support,
de nieuwste bios proberen, zorgen dat je de nieuwste chipsetdrivers installeert, de geheugensettings in de bios op ''zeer behoudend'' zetten, en evt eens een geheugendimmetje en/of een voeding van iemand anders proberen.
Tja, als je echt alles al geprobeerd hebt, gewoon een ander mobo kopen: lost dat het niet op, dan lag het niet aan je mobo
O ja, als je wat meer info bij je profile invult, kan er misschien een tweaker uit de buurt een helpende hand toesteken
Maar voordat je dat doet, natuurlijk eerst:
Je processor en videokaart op hun normale snelheden zetten (dus niet overgeklokt), AGP uitzetten of lager als je bios dat support,
de nieuwste bios proberen, zorgen dat je de nieuwste chipsetdrivers installeert, de geheugensettings in de bios op ''zeer behoudend'' zetten, en evt eens een geheugendimmetje en/of een voeding van iemand anders proberen.
Tja, als je echt alles al geprobeerd hebt, gewoon een ander mobo kopen: lost dat het niet op, dan lag het niet aan je mobo
O ja, als je wat meer info bij je profile invult, kan er misschien een tweaker uit de buurt een helpende hand toesteken
Verwijderd
over het algemeen wordt dit mobo ontvangen als 1 van de beste maarja er is altijd een uitvalspercentage of iets wat daar tussenin zit natuurlijk..
Hmm dit probleem komt me bekend voor ik had hetzelfde met een abit bord en wat bleek een van me dimms was kapot terwijl die hem toch goed aangaf en teste in windows maar met het prog CTSPD kwam ik erachter dat ie helemaal niet goed was.Nadat ik hem had omgeruild geen enkele crc error meer in me downloads en bluescreens al helemaal niet meer.
Zou kunnen dat het toch je mobo is maar je weet maar nooit.
Mijn advies test alles grondig voordat je een ander mobo koopt en er later achterkomt dat het helemaal je mobo niet is.
Zou kunnen dat het toch je mobo is maar je weet maar nooit.
Mijn advies test alles grondig voordat je een ander mobo koopt en er later achterkomt dat het helemaal je mobo niet is.
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
lijkt mij ook een brak geheugen probleem
Pagina: 1