Ik heb vandaag mijn mobo & proc ontvangen, lekker snel... Goedkoop Spire koelertje erop gepleurd (neem waterkoeling soon) en aangezet. Werkt perfect, begin wat problemen maar ook opgelost. Het overklokken wil op het moment nog niet echt lukken, maar dat maakt weinig uit. Ik heb er nu twee problemen mee, en allebij niet erg fijn.
Probleem 1:
In de BIOS detecteert die 2 harde schijven ( 2 x WD Caviar). Als ik Windows ME start pakt ie er maar 1, de Master. De Slave wil die niet pakken. Met m''n oude 700@802 pakte ie hem zonder problemen.
Probleem 2:
Ik start Counter-Strike op, ik kijk ff, wat!?! hoeveel fps?!!? 60!? Ik heb een ATi Radeon ViVo 64MB DDR, en haalde er op m''n ouwe box gewoon hard tegen de 100 aan. Als je dan een timerefresh deed pakt ie maar zo''n 90fps max, met oude pc zo''n 300 a 400.
Wat zijn de fixes ervoor, of waar kan het aan liggen?
Probleem 1:
In de BIOS detecteert die 2 harde schijven ( 2 x WD Caviar). Als ik Windows ME start pakt ie er maar 1, de Master. De Slave wil die niet pakken. Met m''n oude 700@802 pakte ie hem zonder problemen.
Probleem 2:
Ik start Counter-Strike op, ik kijk ff, wat!?! hoeveel fps?!!? 60!? Ik heb een ATi Radeon ViVo 64MB DDR, en haalde er op m''n ouwe box gewoon hard tegen de 100 aan. Als je dan een timerefresh deed pakt ie maar zo''n 90fps max, met oude pc zo''n 300 a 400.
Wat zijn de fixes ervoor, of waar kan het aan liggen?
Intentionally left blank.