De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
niks om je druk over te maken lijkt mij, hij draait toch?
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik weet dat je beter rechtstreeks voeding kan pakken, maar mijn vraag is hoe kan dit nu (na nieuwe intallatie) dat de fan zo reageert??????Op donderdag 26 april 2001 19:35 schreef Gabriel-LG het volgende:
Tip; zet nooit een processor-fan op de aansluiting op het moederbord die daar voor is bedoeld (liever op de case-fan aansluiting, of beter nog rechtstreeks op de voeding) dan heb je dit soort problemen ook nooit...
-
Het rare is, dat hij dit ook al heeft als de computer nog ijskoud is????Op donderdag 26 april 2001 19:48 schreef Arzie het volgende:
Ik denk dat dit juist een feature van je moederbord is. Thermal fan control ofzo, dat hij bij hogere temp de fan harder laat draaien. Kun je misschien in je BIOS instellen, maar erg is het niet als je eendraait
Maar hoe verklaar je dan dat ik met de zelfde bios, en een andere image verschillen krijg?? Bij de oude image loopt de fan goed, bij een nieuwe intallatie loopt de fan niet goed???Op donderdag 26 april 2001 19:51 schreef Juicy het volgende:
Waarschijnlijk heb je ergens iets enabled zodat het toerental van de ventilator wordt aangepast aan de temp van je processor !
Verwijderd
teminste, zo dacht ik dat het zat.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.