Toon posts:

[BC3] 66 MHz moederbord en 133 MHz geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Is het niet mogelijk om 2 plakjes 128 MB 133 MHz geheugen samen op een 66 MHz moederbord te gebruiken?

Het is wel gelukt om elk plakje 128 MB 133 MHz te gebruiken met twee plakjes 32 MB 66 MHz geheugen.

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
ik zou niet weten waarom niet

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Mij is het ook gelukt met een oude cyrix van een collega >:)

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
yup alleen werken ze dan wel allemaal op 66
SONDE!!!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Ja dat lukt..

En de search doet het nog steeds dus die zou je in het vervolg ook kunnen gebruiken.. ;)

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 19:07 schreef InterCC het volgende:
Ja dat lukt..

En de search doet het nog steeds dus die zou je in het vervolg ook kunnen gebruiken.. ;)
ach ja als we dat alemaal deden waren er geen topics meer he .......

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zeker kan het,loopt gewoon op 66mhz heb ik ook op mijn 2''de sys een celleron 384mb 133 draait op 75mhz maar niet sneller ;((

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij werkt het dus niet

Verwijderd

Topicstarter
Ik zocht dus naar een reden waarom het wel lukt om 1 reepje 133 MHz te gebruiken, maar niet lukt om 2 reepjes 133 MHz, te gebruiken.

InterCC: Ik zou het knap vinden als iemand deze reden wel kan vinden met de search functie.

Verwijderd

ZONDE

Iedereen van 66 --> 133 :9

En jij van 133 --> :Z

:'( :'( :'( :'( :'( :'(

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

Het schijnt dat bepaalde PC100/PC133 dimmen idd problemen kunnen geven als ze op 66Mhz draaien.
Oplossing: kijk of je ze kunt ruilen (in winkel, of met iemand waar het wel werkt).

*insert signature here

Verwijderd

Topicstarter
Ja, 128 MB 66 MHz kopen is wat moeilijk en ook duur waarschijnlijk. :)

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 19:12 schreef magical het volgende:

[..]

ach ja als we dat alemaal deden waren er geen topics meer he .......
mjah, en als er geen topics meer zijn, waar moet je dan naar zoeken :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 1 van beide gebruik doet ie het prima.
Als ik ze beiden tegelijk wil gebruiken ziet de comp er maar 1.

• BC3 Victim
Hallo Prody,

Watvoor moederbord en processor heb jij?

• BC3 Victim
Zit er geen vershil tussen bufferd en unbufferd geheugen?

Verwijderd

die oude sdram-reepjes waren volgens mij ook gemaakt op hoger voltages dan het huidige sdram. Misschien moet je het probleem zoeken, dat 1 van de bankjes een net iets hoger voltage afgeeft dan de ander, en dat het daardoor niet werkt.
Pagina: 1