Ik lees dit topic [topic=167425] nu heeft mystery_man01 het over een Abit K7TA bestaat die zo ja waar kan ik meer infomatie daarover krijgen
Pff, uhm waar je info over de ABIT K7tA kan krijgen. Uhm..... www.abit.nl mischien?
Mensjes worden met de dag luier....:(
Mensjes worden met de dag luier....:(
Misschien werkt het zoeken op KT7A 
Volgens mij moet de 7 en de T omgedraaid
En anders weet ik het ook niet
Suc6
Volgens mij moet de 7 en de T omgedraaid
En anders weet ik het ook niet
Suc6
And now the most interresting part of deze grot
mystery_man01 is er bijna heilig van overtuigt dat die Abit K7TA bestaat
naja denk ook dat hij de KT7A bedoelt maar hoe krijgt hij daar DDR op
Moet toch maar eens beter leren lezen, zag het verschil niet tussen K7ta en Kt7A, ooops. Naja, dat bord waar dinges het over had bestaat niet. En dat bord wat wel bestaat ondersteunt geen DDR..
Sorry..... het is inderdaad een kt7a
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
draai hem graag om:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Mystery_man01 schaamt zich:'(
Domme
dat ik ben:)
Domme
Ik zou het heel knap vinden als het hem lukt!Op vrijdag 27 april 2001 07:44 schreef OneOfOne het volgende:
He mysery man01 hoe krijg jij op een Abit KT7A DDR geheugen ???
Het zopu in ieder geval mysterieus zijn...
Pagina: 1