De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Maar draait een 133mhz(266) AMD processor ook op een 100mhz mobo?
Verwijderd
Aan de andere kant kun je ook een 100 Mhz versie nemen maar dan met de letters AXIA erop (zie search) waardoor je deze met gemak flink hoger kunt krijgen. Met een 100 Mhz mobo zul je denk ik toch niet zo snel die 133 Mhz halen dus vervalt de noodzaak voor de keuze een beetje
de rede van deze vraag was eigelijk dat ik mijn athlon700 wil vervangen voor een athlon groter als 1000mhz. Ik wil ook nog wel een keer een 133 mhz mobo aanschaffen, maar voorlopig nog niet. Dus is het eigelijk zonde om nu eerst een Cpu 100mhz aanschaffen en later weer een mobo + cpuOp vrijdag 27 april 2001 16:22 schreef Squeek het volgende:
Volgens mij wel. De proc is al unlocked en zou dus downwards compatible moeten zijn. Wellicht dat een BIOS upgrade dan wel nodig is.
Aan de andere kant kun je ook een 100 Mhz versie nemen maar dan met de letters AXIA erop (zie search) waardoor je deze met gemak flink hoger kunt krijgen. Met een 100 Mhz mobo zul je denk ik toch niet zo snel die 133 Mhz halen dus vervalt de noodzaak voor de keuze een beetje