[BC3] Deze M0b0 hoeveel waard?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik kan deze mobo kopen viavia voor me tweede systeempje,Hij is nieuwe in doos

Het is van ECS, amp mainboards

Afbeeldingslocatie: http://www.ecs.uk.com/products/graphics/b-p6bapa+.jpg

The P6BAP-A+ is a full-sized ATX board measuring 305x220mm and using 4-layer printed circuit board. The P6BAP-A+ includes a PPGA (Plastic Pin Grid Array) Celeron Socket-PGA370 processor socket. This feature means that you can install the mainboard with the latest generation FC-PGA Pentium III as well as the Celeron PPGA processors. In addition, the mainboard supports 66 MHz, 100MHz, or a 133 MHz memory bus, so you can use 66MHz or 100MHz memory chips, or higher-performance PC-133 memory chips. The board is installed with an integrated PCI-3D sound system and has a full suite of I/O ports. Seven expansion slots are available for system development and hardware monitoring is supported.

PROCESSORS

FC-PGA Pentium®III up to 850MHz(100MHz FSB) and up to 1GHz(133MHz FSB)
Celeron? PPGA up to 533MHz / FC-PGA up to 800MHz
Cyrix III up to 550MHz(100MHz FSB) and up to 600MHz(133MHz FSB)
CHIPSET

VIA 82C693A & 82C596B
MEMORY

Three 168-pin DIMM
Maximum: 768MB
SYSTEM BIOS

Award BIOS
I/O INTERFACE

Supports Plug and Play function
One - EPP/ECP mode parallel port
Two - 16550 high-speed serial I/O ports (2 connectors)
Supports 360K~2.88M Byte, 3 Mode FDDs or LS120
Dual PCI IDE interfaces - supports four IDE devices (PIO mode 4, DMA Mode 2, Ultra DMA 33/66)
PS/2 keyboard and PS/2 mouse connectors
ATX Power Supply Connector
Audio Port
Two sets of USB connector
Other ports:
IrDA ASKIR Header
Green, HDD, power indicator LED headers
CPU and Case Fan headers
LAN Card Wake Up/Internal Modem Ring Wake-Up headers

RTC & BATTERY

VT82C596B included 256 bytes CMOS SRAM
FORM FACTOR

ATX

Ik weet dat het een oud ding is , maar hoeveel moet ik er voor betalen? Ik denk zelf niet meer als 100 piek,

Thx for the replyes :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Geef hem maar fl. 25,- voor de moeite dat ding is echt weinig waard. Ik weet niet precies hoeveel. Maar probeer het maar misschien doet hij het wel voor die prijs.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

je kunt er nog bijna iedere CPU instoppen...
het is ook maar een 2e systeempje, dus dat dit mobo niet alles zal ondersteunen lijkt me geen wereldramp

Je kunt 25 piek proberen. Maar als ik jouw was zou ik er ook nog wel wat meer voor neertellen. maar wat je zelf al zegt. Absoluut niet meer dan 100 gulden.

fl 50,- lijkt mij redelijk.

Geen inspiratie

Verwijderd

denk 75 gulden

gewoon nieuw mobo, kan aardig wat Mhz aan.
verschillende geheugen soorten.

zo te zien een goed bordje

• BC3 Victim
50 is goed afgerond denk ik, MAar zoals je ziet gaat ie maar tot 850 mhz met een p3 , dus das bestwel een oud m0botje volgensmij.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:56

jep

ik heb ook een ECS, perfect ding! win2k crashed er constant op, programma''s als mainboard monitor werken niet, verder ok:P

• BC3 Victim
Meen je dat nou ? :)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 09:31
Wat voor processor wil je erop hebben? Anders kun je beter een 2ehands asus, abit of msi ofzo kopen.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
75 piek lijkt me redelijk

• BC3 Victim
Oh er is anders wel een MoBo proggie dat werkt op deze planken en dat heet hardware sensor pro

Heb net zon mobo alleen dan de p6bat-a+ met geluid op het mobo en ik moet zeggen het werkt tot nu toe aardig al gaat er bij mij binnenkort toch wel weer een msi ofzo in

Heb voor het bordje 150,- moeten betalen en er zat nog een 64 mb stripje in (hadden ze zelf nie eens in de gaten)
Alleen op 133 mhz draait ie bij mij niet helemaal lekker.
Gebruik hem nu ook als 2é systeem en met een Celeron 400@600 loopt ie perfect moet ik zeggen voor zo''n MoBo

Suc6 ermee

8-) reind 8-)

• BC3 Victim
Aargh...voor het te laat is, NIET KOPEN!!!
ik heb ook zo een ding, overklokken is bijna niet te doen...enne de geheugebandbreedte ligt op 89 mb/s, als je nagaat dat dat voor een celeron 500@66mhz en intel chipset tog 4 keer zo hoog is, begrijp je wat ik bedoel...

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 16:52 schreef Dribbeltje het volgende:
50 is goed afgerond denk ik, MAar zoals je ziet gaat ie maar tot 850 mhz met een p3 , dus das bestwel een oud m0botje volgensmij.
multiplier is toch vast dus alle coppermines kunnen er in...

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 16:52 schreef Dribbeltje het volgende:
Ja duh.
850MHz op 100mhz FSB
1GHz op 133mhz FSB

Dus dit ding kan gewoon een 1GHz processor aan hoor.
Pagina: 1