Toon posts:

[BC3] HELP!! Wat voor Moederbord is het HELP !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha,
ik heb moederbord gekregen (doet het nog) maar ik weet niet wat voor 1 tje het is staat er niet op.! :( :(
Want ik wil graag weten wat er allemaal in kan.. :)

Mischien kunnen jullie me helpen
het is al zo een Slot 1 Bordje.
Er staat dit op EX/LX I440
Ik dacht het een PC100 bordje was. maar ik kan nikss op die bordje vinden
p.s zit 1x agp op 3xpci en 2x isa
geschikt voor 4x simm en 2x dimm ..?

ik hoop dat je me kan helpen
!!!!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

LX .....

dan ben je vastgezet aan de oude generatie celerons (66 MHzFSB). Ik denk zelfs alleen de Medocino-serie, maar dat weet ik dus weer niet zeker.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

http://www.heise.de/ct/ftp en dan ctBIOS halen. Misschien dat dat proggie de fabrikant kan opsporen.

Verwijderd

Topicstarter
help het wat als ik wat over de bios vermeld.??

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ik had voor mijn vriendin een Jetway met een p166 gekocht. Zolang je er niet aan wil rommelen, draait het wel. Niet top, maar voldoende.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 26 april 2001 21:22 schreef Ita het volgende:
help het wat als ik wat over de bios vermeld.??
Het helpt iig zeker als je dat identificatie nummer voor je bios id nummer links onderin scherm tijdens bootten ff post.

Dat nummer voor bios id zegt dus wat over je mobo. Fabrikant etc.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Je kunt ook via de 2 letters in je bios string de maker van het mobo achterhalen zal ff checken op welke site je dat precies na kunt gaan.

Zet het hier wel neer als ik de site heb gevonden.

8-) reind

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Gevonden -->> snel he

Je kunt op deze site nagaan wie de maker van je moederbord is door een gedeelte uit je bios string in te typen.

Check de site voor meer info

http://www.ping.be/bios

Altijd makkelijk zoiets
Zo kwam ik er namelijk achter dat er een jetway in m''n kast zat en je wil nie weten hoe snel ie weer verdwenen was toen ik hier achter kwam -->> Jetway doe um inderdaad heel snel way want hij geeft je meer ellende dan je lief is.

8-) Reind 8-)

Pagina: 1