Toon posts:

[BC3] Raid instalatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij moet je de drivers al instaleren voordat windows opstart...dit zou ook in de manual moeten staan.....de raid wordt al geladen voordat windows start(dit omdat je ook windows kan draaien vanaf de raid)...

Verwijderd

Zie sig. voor HArdware specs.

Nadat ik win98se op mn compie had gezet had ik daarna gelijk via 4in1 versie 29 erop gezet... alles werkte gewoon.
(had fikker, audio er nog niet in zitten)

Maar voor t Asus bord moet je die promise Raid controller installen in windows, zag ook in apperaatbheer een explanation staan bij overige aperaten. Ok handleiding van t MOBO volgen en daarna opniew opstarten......

en dan is t feest, alles loopt vast alles raakt corrupt, errors zijn teveel om op te noemen.....

Weet echt geen oplossing hiervoor :(

Verwijderd

Nee, ik begrijp wat je bedoelt, maar je zet je RAID op door de juiste jumperinstall, daarna vanuit de BIOS van de promise controller RAID intellen, maar uiteindelijk moet windows de juiste PRomise driver hebben....

Want nu werkt alles wel maar gebruiken mijn HD''s MS DOS compatibiliteits modus.. :(

en als ik de promise driver INStall.. dan kan ik Windows dus WEER opnieuw installen :(

Heeft iemand de ASUS a7v133.... en een RAID 0 schakeling???? met Win98 dan please... this realy sux

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Als je Windows install begint moet je op F6 drukken op het juiste moment, als ze vragen voor software van derde. Die stap doe je wel toch?

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:39
Heb ik niet gedaan.... wist ik niet :? .... maar anyway waarom staat dat dan niet in de manual van mn ASus bord beschreven???

En gaat dat werken dan als ik nu alsnog bij opstarten........

Want in de manual staan 2 stappen beschreven voor installatie.... in WIndows.... iets met de driver en iets over de bios... ook bizar...

eerste stap gaat niet eens.... want er staat nergens een explenation bij een apperaat waarbij ik die driver kan installen... Dus beetje vage handleiding en vage software,,,, tenzij die driver alleen bedoelt is voor win98 en niet voor "se"

maar ik moet wel iets installen... want nu werken mn HD''s onder MSdos compatibiliteitsmodus

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:39
Sorry voor de NICKNAME.... Maatje VAN school waarmee ik nu ff een reply mee geef
Pagina: 1