Op donderdag 26 april 2001 08:51 schreef dennisdotcom het volgende:
Het ging niet om wel of niet Celeron2, maar om Coppermine support. De 600 is wel Celeron2 volgens mij ja, maar de 800 heeft een 100 MHz FSB en is coppermine, en zoals je in de quote van de topicstarter hebt kunnen lezen over de faq van Abit, is het NIET mogelijk.
Je mag dan wel aardig wat post hebben, maar volgens mij heb je zelf geen Abit bh6 gehad. Laat het dus maar over aan mensen die er wel een hebben en er ervaring mee hebben. Op de Abit site staat dat de p3 idd tot 700 MHz wordt ondersteund, maar heb je wel de datum van laatste update bekeken van de pagina? NEE DUS!!!
De celly2 is hetzelfde als de p3 coppermine alleen met een kleinere cache. Het is zelfs zo dat celly 2''s wel eens afgekeurde p3''s kunnen zijn

.
Samengevat wil ik dus zeggen dat je in een BH6 gerust een celly2 of p3 kunt stoppen van welke snelheid en bussnelheid dan ook

. Hij ondersteund alle multipliers en voltages die je nodig zou hebben. Voor mijn part stop je een p3 1 GHz (133 MHz FSB!!!)in, hij doet het gewoon!
Abit geeft gewoon geen officiele support voor de bh6 voor de nieuwe processoren, maar dat wil NIET ZEGGEN dat ze het niet doen. Reageer de volgende keer dus alleen als je er echt verstand van hebt!!!!!!