Toon posts:

[BC3] Nieuw mobo werkt niet???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister is mijn nieuwe mobo en proc binnen gekomen, ik heb hem meteen in mijn systeem gestopt. Heel even ben ik in mijn bios geweest, maar bij de volgende restart gebeurde er niets meer.:(
Het enige wat ik veranderd heb in mijn bios was de datum/tijd en het onboard geluid uitgezet.
Ik heb een MSI K7T Turbo Lite, met een Duron 800.

Verwijderd

Topicstarter
Geen piep, geen beeld.....
helemaal nix :(
Help, plz

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:03
Een kennis van mij had dat bij het in elkaar zetten van z''n nieuwe bak ook: bleek in de handleiding de jumper setting voor clear bios precies verkeerd te staan:( De jumper weer goed gezet en alles liep als een trein. Misschien dat dat ''t is?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd, maar andersom gebeurt er helemaal nix...zelfs de cooler draait niet...
helaas

Verwijderd

Topicstarter
UPDATE:
Als ik boot blijft het lampje van mijn floppy branden, misschien verkeerd aangesloten, maar op een andere manier gebeurt er helemaal nix......

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:16

mvds

Totally awesome!

Kijk eens in je bios of misschien je floppy op mode 3 staat. Ze hem anders even op disabled.

Verwijderd

Topicstarter
heb ik een probleempje.....ik heb geen beeld....

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:16

mvds

Totally awesome!

Say what? Je trekt je floppy uit en je hebt geen beeld? Wat voor bord heb je dan? Ik denk eerder dat het verstandig is om alles er weer even uit te halen. Opnieuw erin zetten, alleen CPU mem en grafische kaart erin, en kijken of ie boot. Zorg ervoor dat je geen schroeven aan de achterkant hebt zitten op plaatsen waar ze kortsluiting maken.

edit:
even verkeerd gelezen

gewoon floppy kabel lostrekken

Verwijderd

Topicstarter
ik had al geen beeld...ik heb een nieuw MSI K7T Turbo Lite mobo, heel ff ben ik in de bios geweest, maar bij de volgende boot bleef het scherm zwart :'( en de floppy LED aan. Op dit moment heb ik idd het geheugen en de videokaart erop zitten, maar nog steeds gebeurt er nix.

edit:

typo...en oh ja, kabels loshalen heeft (helaas) ook geen zin...ik ben nu echt radeloos.

Verwijderd

Is je mobo niet gewoon kapot?

En van de msi k7t pro lite heb ik nog nooit gehoord!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er (gedeeltelijk) achter:
Er is een conflict tussen mijn 10,1 Gb IBM HDD en mijn cdrom (en/of) floppy.
Ik heb al verschillende mogelijkheden geprobeerd, maar krijg geen sjoege.
Mijn Hd werkt op het moment dat ik hem instel als device 0 (master) op de master IDE1 kabel en ik de cdrom en floppy NIET aansluit....is niet fantastisch dus
Hulp gewenst!
edit:
[quote]
Op donderdag 26 april 2001 11:43 schreef tineau het volgende:
[/quote]

Lezen, svp....

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 18:17
Volledig offtopic
Op donderdag 26 april 2001 11:43 schreef tineau het volgende:
..
Dat jij iets niet kent, wil niet zeggen dat het niet bestaat :(

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Pagina: 1