[BC3] abit be6 ook met coppermines???

Pagina: 1
Acties:

• Fluxie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 21:04
Kan het Abit BE6 moederbord ook met coppermines? (k heb de search al gebruikt, maar daar staat dit niet in)

Ik heb op de site van Abit gekeken, maar bij de specs van dit bord staat dat hij tot PIII 700Mhz aankan en bij de Bios-updates van de site staat dat hij tot 850 Mhz PIII''s aankan, mits de laatste bios erop staat. (en dat is het geval)

In het boekje komt het ook niet voor. Nu dacht ik zelf nadat ik dit gelezen had dat hij waarschijnlijk best coppermines aan zou kunnen, omdat hij tot 850 aankan en katmai maar tot 600 gemaakt zijn.

Alleen hoor ik van mensen in mijn omgeving dat hij dat niet zou kunnen vanwege een voltage ofzoiets..

Wie weet hier een antwoord op te geven? :?

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

Verwijderd

kan ja

• Fluxie
kijk.. dat is pas een duidelijk antwoord...

maar nu nog een vraagje, het mobo is jumperless.... dus moet ik het voltage in de bios veranderen (er zit nu een katmai in)
Moet ik het voltage veranderen voor ik de coppermine erin doe, of pas naderhand? :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Had een celly2 op 750 (83 fsb) lopen en nu een PIII-850 op m''n be-6 lopen met laatste bios (TH).
Kast open, nieuwe CPU erin en bij opstarten meteen naar je bios en CPU instellen, meer niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Fluxie
owk.. bedankt..

mag hij nu dicht... :)

Verwijderd

Nieuwe proc erin en het bios herkend hem en stelt het standaard votlage en FSB in. Verder geen probs!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

max 850@?????? :9

• Fluxie
Op donderdag 26 april 2001 15:43 schreef osama het volgende:
max 850@?????? :9
ik heb nu al 500@560 (112 FSB)... dus hij zal iig naar de 850@952 gaan.. als t lukt hoger (maar met 100mhz geheugen is dat altijd afwachten ;()

Pagina: 1