Toon posts:

[BC3] Asus Cusl2-c probs.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Asus Cusl2-c Plank met nu net bios revisie 1006.a Final met daarop een pIII 1000mhz en 256mb-133mhz een maxtor uata66 30gb een Hercules Gts geforce 2 en een realtek 8139 Nw kaart en uiteraard een sblive player. op windows 98se
Nu doet het volgende zich voor dat ding wil niet lekker draaien bijv het eerste probleem wat ik nu al tegenkom na de instalatie is dat hij msdos mode niet inwil als ik dat aanklik word het scherm zwart en daar blijft het bij dat is het probleem wat ik graag zou willen oplossen, of de rest van de problemen weg zijn weet ik nog niet maar dat kan ik uiteraard pas zien als probleeem 1 weg is
ik draai de standaard hercules drivers van de cd. de intel update voor de 815 chip de mass storage drivers ook van de cd, Directx 8.0a en liveware3.
Iemand maar dan ook iemand met een clue

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die dit weet vaag hoor naja.. hopen dat iemand het zo wel weet

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:21
Klinkt als een probleempje met refreshrates... Welke drivers heb je voor je videokaart? En heb je de driver voor je monitor geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
verschillende heb de orginele van de cd en de nieuwste detonators geprob. maar nix nieuwe windows erop maar naar verloop van tijd gewoon muur vast ook bijv dat je 3dmarx wil runnen en dat ie dan een (proggamma heeft een ongeldige bewerking bla bla bla)
en dan moet je windows weer opnieuw erop kakken dan doet hij het weer even buiten de standaard hangers om

• JungleJim
Wat voor soort geheugen heb je erin zitten? De CUSL2-C is nogal kieskeurig wat PC133 geheugen betreft. Heb je geprobeerd de zaak op 133:100:33 te laten lopen (zodat je geheugen op 100MHz draait)? Wordt je processor niet te heet?

Verwijderd

Topicstarter
cpu word niet warmer dan 50graden en geheugen is samsung 133mhz of hyunday kan ook..,...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/7"]Processors & Mobo's[/url] <<

• JungleJim
Hoeveel DIMMs heb je erin zitten, en zijn die DIMMs single- of double-sided? Als je meer dan een DIMM erin hebt, probeer het eens met een ofzo.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:47
Op woensdag 02 mei 2001 15:50 schreef fuyungcow het volgende:
cpu word niet warmer dan 50graden en
full load of idle?
Pagina: 1